«Пухнасті друзі в кожен дім»: від серця — до хвостиків
10 Чер 2022, 14:20
PR

«Пухнасті друзі в кожен дім»: від серця — до хвостиків

Як промо програми з корпоративно-соціальної відповідальності допомогло збільшити шанси на прилаштування безпритульних тварин у родини

Комплексна програма з підтримки безпритульних тварин «Пухнасті друзі в кожен дім» та проєктів благодійного фонду Happy Paw стартувала у Фокстрот на початку 2021 року. Щоб залучити якомога більше українців, що розділяють цінності бренду, запустили соціальну промокампанію. 

Чому Фокстрот і безпритульні песики

Міжнародні дослідження свідчать про те, що наша країна входить до першої десятки з 54 країн світу по кількості безпритульних тварин. А це понад півмільйона котиків і песиків! Офіційну ж статистику всіх покинутих напризволяще тварин ніхто не веде, тоді як проблема потребує комплексного вирішення.

Наприкінці 2020 року до мережі електроніки звернулися з одного зі столичних притулків для тварин з проханням допомогти побутовою технікою. Незабаром — ще одне авто із зображенням лисички Фоксі та комплектом техніки направилося до іншого притулку, а Наталія Ситник, маркетинг-директорка Фокстрот, оформила опіку над собакою з притулку.

Прагнення і можливості бізнесу стимулювати необхідність підтримки притулків та адопції самотніх песиків закріпило знайомство з діяльністю благодійного фонду Happy Paw. І тоді прийняли рішення: хто, як не бренд із рудим пухнастим героєм, може потурбуватися про інших чотирилапих?

Так з’явилася ідея, за нею — проєкт «Пухнасті друзі в кожен дім», а згодом — потужна корпоративна програма. Маркетинг-команда Фокстрот, запустивши стартове соціальне промо, стала драйвером розвитку програми у комплексі з виконанням цілей зі зміцнення позицій оновленого бренду.

Ідея та етапи промокампанії

  • привернути увагу суспільства до проблеми як такої;
  • допомогти знайти новий дім тваринам з притулків;
  • надихнути своїм прикладом суспільство на добрі справи та «усиновлення» самотніх чотирилапих.

Перший крок — у лютому минулого року запущено інформаційну кампанію в метрополітені Києва та Харкова. Жителі цих міст змогли першими дізнатися про самотніх котиків і песиків, яким потрібні турботливі та люблячі господарі. Відомості про них розмістили на рекламних постерах на вікнах метро. У березні ж у столиці з’явилися два фірмові потяги, у складі яких були унікальні «кото-песо-вагони» — брендовані інформацією про найбільші притулки для тварин у Києві та столичному регіоні.

«Більшість людей навіть і не замислюється над тим, скільки притулків для бездомних тварин існує та скільки «хвостиків» опинилися там за різних обставин. Ми ж, піднявши це питання, дали змогу українцям осягнути масштаби, привернути увагу до проблеми безпритульних тварин та необхідності її вирішення спільними зусиллями», — розповіла Наталія Ситник, ініціатор проєкту, маркетинг-директор Фокстрот.

Також використали такі рекламні канали, як діджитал-носії на декількох станціях столичного метро та ТРЦ, instore-ТБ у всій мережі магазинів бренду (а це майже 170 у 90 містах країни), соціальні мережі та онлайн-ЗМІ.

Разом з тим, з партнерами від бренду beko Фокстрот розпочав надавати системну допомогу притулкам у вигляді побутової техніки та необхідних речей. А у притулку «Бест Френдс» коштом компанії побудували вольєр для двох лисичок, яких взяли під щорічну опіку в рамках однойменного проєкту фонду. З працівників компанії сформувався цілісний корпоративний рух, які почали регулярно виїжджати в притулки.

Прем’єра наймімішного відео

За кілька місяців проєкт набрав значних обертів, відповідно, йому потрібна була «візитівка» — іміджевий ролик. Саме тоді, за наступним етапом, до команди Фоксі приєдналися ще чотири пухнастих друга.

«Щоб збільшити шанси самотніх «пухнастиків» знайти сім’ю і люблячих господарів, нам захотілося створити справжню команду героїв на чолі з лисичкою Фоксі. Тому, крім розробки ідеї і міні-сценарію, копітка робота велася над анімацією кожного нового персонажа. Так що тепер у нас є не один, а цілих п’ять 3D-героїв, — додають у Фокстрот

Очевидно, ця мімішна історія сподобалася користувачам, адже лише на YouTube вона з’являлася 421,2К разів і набрала 93,4К органічних переглядів. Високий показник повного перегляду — 75%.

Пізніше, до дня захисту безпритульних тварин, ролик транслювався на одному зі столичних телеканалів. А в магазинах мережі — на постійній основі.

«Знайди свого в музеї»

Влітку Фокстрот підтримав проведення в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків, що у Києві, інформаційно-постерної виставки «Знайди свого в музеї», яку організував фонд Happy Paw. Це унікальна виставка, що складалася з креативних колажів, в яких задіяні реальні собаки та коти з притулків, що знайшли своє місце в товаристві героїв відомих творів колекції Музею Ханенків.

Далі ж — ці постери були продані на аукціоні, а кошти передали на потреби притулків.

Восени бренд голосно прозвучав зі своїм соціальним проєктом на Comic Con Ukraine 2021, ставши головним спонсором Dog Cosplay Contest.

Чи є результат

У Фокстрот переконані, що соціальна кампанія — це не стільки про матеріальну складову, а про залучення аудиторії, ресурсів, вплив меседжів і досягнення кінцевої мети.

  • за рік 63 тварини прорекламовано в метро та магазинах;
  • 30% з них — прилаштовано в родини;
  • 250-300 тварин забирають додому з притулків, підопічних фонду Happy Paw;
  • 25 притулків отримали матеріальну допомогу від Фокстрот та партнерів;
  • 50+ публікацій у ЗМІ, 524 згадки про проєкт, 6,9К — загальне охоплення.
  • +25-30% спостерігається ріст донатів на happypaw.ua з instore-реклами банку-партнера.

У подальших планах мережі електроніки — продовження реалізації проєкту задля досягнення головної мети: допомогти тваринам з притулків опинитися в теплій домівці. 

«Давайте разом ділитися добром і турботою зі самотніми «хвостиками». Це їм дуже потрібно!», — закликають у Фокстрот.

Розкажіть друзям про новину