Publicis Worldwide та Leo Burnett об’єдналися в один креативний підрозділ
15 Січ 2025, 11:10

Publicis Worldwide та Leo Burnett об’єдналися в один креативний підрозділ

Рекламна компанія Publicis Groupe об’єднала агентства Publicis Worldwide та Leo Burnett у новий креативний підрозділ Leo.

До складу Leo увійшли близько 8 000 креативних співробітників Leo Burnett та 7 000 співробітників Publicis Worldwide у 90 країнах світу. Підрозділ очолять співголови Марко Вентуреллі та Агата Буске, а також директор зі стратегії Гарет Гудолл.

Останній крок Publicis Groupe полягає в об’єднанні двох своїх креативних мереж у гігантську структуру, покликану стимулювати «експоненціальну креативність» у нову еру реклами. Крім відсилання до логотипу лева Publicis, Leo походить від імені легендарного засновника одного з його складових, подібно до того, як агентство David у WPP походить від імені Девіда Огілві.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Вентуреллі, Буске та Гудолл — команда, яка допомогла Publicis Conseil стати агентством року за версією Cannes Lions 2024 — допомагатимуть креативній спільноті скористатися перевагами даних, технологій та медіаактивів Publicis. Ендрю Брюс, генеральний директор Publicis Groupe Canada, також візьме на себе додаткову роль голови нової групи в Північній Америці.

Створення Leo відбувається в той час, коли агентські холдинги намагаються задовольнити потреби клієнтів у креативних рішеннях, заснованих на даних, особливо в епоху штучного інтелекту. Минулого року Publicis Groupe оголосила про плани інвестувати 300 мільйонів євро протягом трьох років, щоб перетворитися на «першу в індустрії інтелектуальну систему на основі штучного інтелекту».

Розкажіть друзям про новину