Рекламна компанія Publicis Groupe об’єднала агентства Publicis Worldwide та Leo Burnett у новий креативний підрозділ Leo.
До складу Leo увійшли близько 8 000 креативних співробітників Leo Burnett та 7 000 співробітників Publicis Worldwide у 90 країнах світу. Підрозділ очолять співголови Марко Вентуреллі та Агата Буске, а також директор зі стратегії Гарет Гудолл.
Останній крок Publicis Groupe полягає в об’єднанні двох своїх креативних мереж у гігантську структуру, покликану стимулювати «експоненціальну креативність» у нову еру реклами. Крім відсилання до логотипу лева Publicis, Leo походить від імені легендарного засновника одного з його складових, подібно до того, як агентство David у WPP походить від імені Девіда Огілві.
Вентуреллі, Буске та Гудолл — команда, яка допомогла Publicis Conseil стати агентством року за версією Cannes Lions 2024 — допомагатимуть креативній спільноті скористатися перевагами даних, технологій та медіаактивів Publicis. Ендрю Брюс, генеральний директор Publicis Groupe Canada, також візьме на себе додаткову роль голови нової групи в Північній Америці.
Створення Leo відбувається в той час, коли агентські холдинги намагаються задовольнити потреби клієнтів у креативних рішеннях, заснованих на даних, особливо в епоху штучного інтелекту. Минулого року Publicis Groupe оголосила про плани інвестувати 300 мільйонів євро протягом трьох років, щоб перетворитися на «першу в індустрії інтелектуальну систему на основі штучного інтелекту».