ШІ та абсурд: як реклама австрійського міста ламає правила туристичного маркетингу
19 Чер 2025, 13:16

ШІ та абсурд: як реклама австрійського міста ламає правила туристичного маркетингу

Linz Tourism представив новий ШІ-ролик, у якому мальовниче місто на березі Дунаю демонструє всілякі сюрреалістичні дивацтва, щоб донести своє послання: «Ризикніть, відвідайте Лінц».

Реклама показує, як різні люди на вулиці з тривогою говорять в камеру, що місто змінилося та стало небезпечним, а відпустка тут надзвичайно ризикована.

Сюжет розгортається, як у бойовику в стилі кайдзю, з гігантськими мавпами та механічними роботами, що вирують, величезною надувною свинею, яка вилазить з поліцейського автомобіля, статуями на ракетних двигунах, дивним розривом обличчя та випадами проти Трампа і Маска.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео