Група агенцій Publicis Groupe здіймає хвилю на цьогорічному Міжнародному фестивалі креативності Каннські леви із запуском революційного інструменту — BSBot, який дозволяє клієнтам вирізати шум і побачити реальну цінність штучного інтелекту в морі перебільшених заяв.
Він може аналізувати аудіо, зображення і текст з різних джерел, включаючи промови, статті та презентації про ШІ. Потім BSBot створить аналіз без жаргону, який перетворить хайп на практичні питання та ідеї, які клієнти зможуть використати для прийняття обґрунтованих рішень.
І, звичайно, до анонсу додаються два ролики, які висміюють звичайних «технарів» та їхній надмірно роздутий підхід до штучного інтелекту.
Перший ролик — це своєрідна технічна демонстрація, яка ілюструє, як BSBot фільтрує модні слова та брехню.
Тим часом «AI-AI-OH» — це музичне відео, яке пародіює таких діячів індустрії, як генеральний директор OpenAI Сем Альтман, голова та генеральний директор Meta Марк Цукерберг та засновник xAI Ілон Маск.
Інструмент був створений у відповідь на шалений ажіотаж навколо штучного інтелекту на великих галузевих заходах.
Директор зі стратегічного розвитку Publicis Groupe Карла Серрано згадує, що на Всесвітньому економічному форумі в Давосі її «бомбардували» грандіозними обіцянками щодо ШІ. Маючи подібні очікування від Каннських левів, Publicis Groupe вирішила виступити проти непідтверджених заяв про штучний інтелект.
«Кожна компанія або рекламувала його як панацею, або як найбільше зло», — пояснила Серрано.
BSBot розроблений таким чином, щоб бути навмисно прямолінійним і критичним, з гумористичним відтінком. Починаючи з 17 червня, він буде доступний ексклюзивно для клієнтів Publicis Groupe.