Publicis Groupe покидає російський ринок
16 Бер 2022, 12:56

Publicis Groupe покидає російський ринок

Publicis Groupe негайно припиняє всі операції, залучення та інвестиції в росії, а генеральний директор Артур Садун заявив, що рішуче засуджує односторонню агресію країни проти України. Французька рекламна мережа передала право власності на свої агентства в росії, серед яких Starcom, Zenith і Leo Burnett, голові-засновнику Publicis в росії Сергію Коптєву. Коптєв бере на себе бізнес з чіткою договірною умовою «забезпечення майбутнього» для своїх 1200 співробітників.

Після вторгнення росії в Україну британський міжнародний холдинг WPP та американська компанія IPG також покинули рекламний ринок росії минулого тижня. Consultancy Accenture, у якій працює 2300 чоловік по всій країні, була першим великим гравцем галузі, яка покинула росію.

Разом з Omnicom і Havas (обидві все ще діють в Росії) Publicis цього тижня зіткнулася з питаннями щодо свого вибору залишитися на тлі виходу західних брендів у відповідь на вторгнення в Україну.

Чому Publicis не вийшов раніше?

У заяві Садун сказав, що з початку вторгнення Publicis Groupe працювала над стратегією виходу, але повинна була враховувати вплив на людей, які працюють у росії. «Ми прагнули того, щоб вжити рішучих дій, які повністю відповідають серйозноті ситуації. Але ми були сповнені рішучості виділити необхідний час, щоб знайти рішення, яке було б справді в першу чергу для людей, тому що наші 1200 співробітників у росії також є нашими людьми», — сказав він.

Передаючи контроль над нашими російськими операціями Сергію, ми забезпечуємо майбутній шлях для наших колег, негайно припиняючи всі наші операції, участь та інвестиції в Росії.
Артур Садун
генеральний директор Publicis Groupe

Оскільки насильство та гуманітарні кризи в Україні поглиблюються через триваючі обстріли та атаки у великих містах, включаючи Маріуполь та Київ, Publicis заявив, що її першочерговим пріоритетом залишається безпека українських співробітників та їхніх сімей.

Підтримка співробітників в Україні

Два тижні тому Садун вже окреслив план допомоги працівникам в Україні, який включав безпеку, переїзд та фінансову підтримку. Подібні обіцянки зробили WPP і Dentsu. «Безпека наших людей в Україні залишається нашим пріоритетом. Ми щоденно контактуємо з усіма 350 з них на індивідуальній основі і робимо все можливе, щоб захистити їх», — сказав він.

«Від систем попередження безпеки до підтримки психологічного та психічного здоров’я, допомоги з візами чи гарантуванням зарплати для всіх на цілий рік, ми будемо продовжувати стояти на їхньому боці і бути вичерпними у рішеннях, які ми пропонуємо, та негайно надавати допомогу», — додав Садун.

Розкажіть друзям про новину