Пропустити інфопривід та особистий контент на сторінці клієнта: креативники поділилися власними жахами
31 Жов 2023, 17:59

Пропустити інфопривід та особистий контент на сторінці клієнта: креативники поділилися власними жахами

З нагоди свята Хеловіну, яке сьогодні відзначає весь світ, українські креативники вирішили поділитися жахами, які лякають всіх маркетологів незалежно від дня року.

Креативники з команди Promodo поділилися, які персонажі хоррор-фільмів викликають особливий вид страху у маркетологів.

«Опублікувати контент на сторінці клієнта», «Прочитати в чаті з клієнтом о 22:00 «Нам треба терміново» — розповіли креативники агенції Kiwi, які «страшилки» лякають їх.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

А команда MEX a member of Havas запитала у Midjourney, як виглядають найбільші жахи креативників.

Розкажіть друзям про новину