Пропустити інфопривід та особистий контент на сторінці клієнта: креативники поділилися власними жахами
31 Жов 2023, 17:59

Пропустити інфопривід та особистий контент на сторінці клієнта: креативники поділилися власними жахами

З нагоди свята Хеловіну, яке сьогодні відзначає весь світ, українські креативники вирішили поділитися жахами, які лякають всіх маркетологів незалежно від дня року.

Креативники з команди Promodo поділилися, які персонажі хоррор-фільмів викликають особливий вид страху у маркетологів.

«Опублікувати контент на сторінці клієнта», «Прочитати в чаті з клієнтом о 22:00 «Нам треба терміново» — розповіли креативники агенції Kiwi, які «страшилки» лякають їх.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

А команда MEX a member of Havas запитала у Midjourney, як виглядають найбільші жахи креативників.

Розкажіть друзям про новину