Пропустити інфопривід та особистий контент на сторінці клієнта: креативники поділилися власними жахами
31 Жов 2023, 17:59

Пропустити інфопривід та особистий контент на сторінці клієнта: креативники поділилися власними жахами

З нагоди свята Хеловіну, яке сьогодні відзначає весь світ, українські креативники вирішили поділитися жахами, які лякають всіх маркетологів незалежно від дня року.

Креативники з команди Promodo поділилися, які персонажі хоррор-фільмів викликають особливий вид страху у маркетологів.

«Опублікувати контент на сторінці клієнта», «Прочитати в чаті з клієнтом о 22:00 «Нам треба терміново» — розповіли креативники агенції Kiwi, які «страшилки» лякають їх.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

А команда MEX a member of Havas запитала у Midjourney, як виглядають найбільші жахи креативників.

Розкажіть друзям про новину