Promax Awards Europe 2022: українські проєкти, що потрапили в шортліст
03 Сер 2022, 15:04

Promax Awards Europe 2022: українські проєкти, що потрапили в шортліст

Promax Awards Europe 2022 — почесна нагорода в галузі промоушену, дизайну та маркетингу. Уже 8 вересня оголосять переможців, а зараз представляємо вашій увазі українські проєкти, які потрапили в шортліст у різних категоріях.

CHANNEL BRANDING / HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT

У номінацію HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT увійшла промокампанія телеканалу 1+1 до 30-ї річниці Незалежності України.

PROGRAMME PROMOTION / PROGRAMME SPECIFIC LOGO

Оновлений логотип проєкту «Маскарад» від 1+1 є потрапив у номінацію PROGRAMME SPECIFIC LOGO.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

CHANNEL BRANDING & PROGRAMME PROMOTION / CONTENT PARTNERSHIP: BRAND/PROGRAMME AND PRODUCT TIE-IN

Шоу «Маска 2» потрапило в шортліст номінації BRAND/PROGRAMME AND PRODUCT TIE-IN.

CHANNEL BRANDING & PROGRAMME PROMOTION / BEST USE OF TECHNOLOGY

Кампанія проєкту #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ виборюватиме першість у номінації BEST USE OF TECHNOLOGY.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel