03 Сер 2022, 15:04

Promax Awards Europe 2022: українські проєкти, що потрапили в шортліст

Promax Awards Europe 2022 — почесна нагорода в галузі промоушену, дизайну та маркетингу. Уже 8 вересня оголосять переможців, а зараз представляємо вашій увазі українські проєкти, які потрапили в шортліст у різних категоріях.

CHANNEL BRANDING / HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT

У номінацію HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT увійшла промокампанія телеканалу 1+1 до 30-ї річниці Незалежності України.

PROGRAMME PROMOTION / PROGRAMME SPECIFIC LOGO

Оновлений логотип проєкту «Маскарад» від 1+1 є потрапив у номінацію PROGRAMME SPECIFIC LOGO.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

CHANNEL BRANDING & PROGRAMME PROMOTION / CONTENT PARTNERSHIP: BRAND/PROGRAMME AND PRODUCT TIE-IN

Шоу «Маска 2» потрапило в шортліст номінації BRAND/PROGRAMME AND PRODUCT TIE-IN.

CHANNEL BRANDING & PROGRAMME PROMOTION / BEST USE OF TECHNOLOGY

Кампанія проєкту #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ виборюватиме першість у номінації BEST USE OF TECHNOLOGY.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео