Promax Awards Europe 2022 — почесна нагорода в галузі промоушену, дизайну та маркетингу. Уже 8 вересня оголосять переможців, а зараз представляємо вашій увазі українські проєкти, які потрапили в шортліст у різних категоріях.
CHANNEL BRANDING / HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.30.29-e1659527067171.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.30.29-e1659527067171.png?x90209)
У номінацію HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT увійшла промокампанія телеканалу 1+1 до 30-ї річниці Незалежності України.
PROGRAMME PROMOTION / PROGRAMME SPECIFIC LOGO
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.31.33-e1659527197385.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.31.33-e1659527197385.png?x90209)
Оновлений логотип проєкту «Маскарад» від 1+1 є потрапив у номінацію PROGRAMME SPECIFIC LOGO.
CHANNEL BRANDING & PROGRAMME PROMOTION / CONTENT PARTNERSHIP: BRAND/PROGRAMME AND PRODUCT TIE-IN
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.32.56-e1659527351987.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.32.56-e1659527351987.png?x90209)
Шоу «Маска 2» потрапило в шортліст номінації BRAND/PROGRAMME AND PRODUCT TIE-IN.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/maska-2021-ua.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/maska-2021-ua.jpg?x90209)
CHANNEL BRANDING & PROGRAMME PROMOTION / BEST USE OF TECHNOLOGY
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.34.03-e1659527824276.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/snimok-ekrana-2022-08-03-v-14.34.03-e1659527824276.png?x90209)
Кампанія проєкту #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ виборюватиме першість у номінації BEST USE OF TECHNOLOGY.