Третя штурмова бригада запустила кампанію «За маму, за тата, за Третю штурмову». Ініціатором виступила команда фонду «Підтримай Третю штурмову».
Ключова ідея кампанії — об’єднати бізнес і фронт. Дати ресторанам, кавʼярням і барам просту, але дієву інструкцію — як допомагати кожного дня, не змінюючи процеси, але змінюючи хід подій, а саме — додати до меню спеціальну картопляну позицію з позначкою «А на третє — картопля для Третьої», і передавати частину прибутку або всю суму з її продажу на забезпечення 3 ОШБр — підрозділу, що тримає позиції на найгарячіших напрямках фронту.
Кампанія триватиме з 1 травня до 31 липня 2025 року. Усі зібрані кошти спрямовуються на закупівлю техніки: дронів, РЕБів, транспорту, — всього, що допомагає бригаді знищувати ворога і що зберігає життя нашим військовим.
До кампанії вже долучились заклади у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Івано-Франківську, Одесі та інших містах. Ініціатива також відкрита для нових учасників — незалежно від масштабу, формату чи локації.
Зареєструватись та знайти перелік учасників, де можна «їсти картоплю за донат» можна на офіційному сайті кампанії.
Заклади, які долучилися до ініціативи, позначені трьома зірками від Третьої штурмової — це маркер довіри, небайдужості й знак того, що заклад став частиною великої кампанії на підтримку війська.
Відеоролик створили Manifest Production та «Мамахихотала». У ньому знялися відомі українські зірки та медійні особистості — Дарʼя Петрожицька, Павло Зібров, Даня Повар, Євген Янович, Анатолій Анатоліч та Євген Клопотенко.
Також підтримати бригаду можна не лише замовивши страву, а і задонативши на банку проєкту.