За даними компанії Smol, виробника екологічно чистих миючих засобів, домогосподарства у Великій Британії за рік використовують понад 110 мільйонів пластикових контейнерів для білизни, які потрапляють на звалище або спалюються. Щоб боротися з цим, компанія сподівається спонукати споживачів купувати її екологічно чисту продукцію.
У своїй найбільшій на сьогодні маркетинговій кампанії Smol шокував глядачів моторошною рекламою, в якій пральна машина вивергає різні шматки пластику.
«Люди добре знають про необхідність скорочення пластикових відходів, але мало хто замислюється про пральні машини – одну з тих речей, які ми всі змушені купувати і використовувати, і яка є величезним генератором одноразових пластикових відходів. Компанія Smol пишається тим, що стала піонером у створенні першої у Великій Британії безпластикової капсульної упаковки для прання, і знає, що якби всі у Великій Британії перейшли на Smol, ми б запобігли потраплянню на звалище 70 мільйонів пластикових упаковок для прання щороку», – сказала Гілларі Стронг, директорка з маркетингу компанії Smol.
«Ця кампанія має на меті представити Smol аудиторії, яка втомилася від антипластикових повідомлень, за допомогою гумористичної концепції, що привертає увагу: пральна машина, яка вивергає пластикові відходи, які вона, ймовірно, використає за своє життя. Дзеркальне відображення нашої аудиторії, яку буквально нудить від пластику».
Кампанія сподівається розважити аудиторію, водночас привернувши її увагу до глобальної проблеми. Це робота креативної агенції Mother London.
Креативний директор Олі Рімолді сказав: «Розгортаючи грайливу метафору, щоб драматизувати шокуючу кількість пластикових відходів від прання білизни, Великобританія намагається подолати інерцію на цьому ринку. Ми сподіваємося, що пластикова пральна машина, що блює пластиком змусить людей посміхнутися, водночас привертаючи їхню увагу до проблеми пластику, пропонуючи їм легке, просте рішення, як змінити ситуацію разом зі Smol».