Українських піарників закликають поділитися досвідом використання ШІ: опитування
25 Бер 2025, 18:36

Українських піарників закликають поділитися досвідом використання ШІ: опитування

Українських піарників запрошують долучитися до опитування щодо використання штучного інтелекту у сфері PR.

Дослідження проводить BECOME PR agency для Davos Communications Forum 2025.

Мета — з’ясувати, як ШІ трансформує українську PR-індустрію.

До участі запрошують PR-спеціалістів, комунікаційних та SMM-менеджерів, як in-house, так і тих, що працюють в агенціях.

Опитування займе близько 3 хвилин і включає питання щодо:

  • завдань, для яких використовують ШІ;
  • труднощів при використанні ШІ;
  • навичок, необхідних піарникам для використання ШІ.

Пройти опитування можна за посиланням.

Дедлайн участі — 31 березня.

Штучний інтелект став ефективним інструментом нашої щоденної роботи. Ми в агенції сприймаємо його не лише, як PR-асистента, якому делегуємо рутинні завдання, а і як повноцінного креативного партнера, якого можна залучати до творчих та стратегічних задач. Як PR-спеціалісти використовують ШІ зараз, з чим виникають складнощі та як їх долають? Це ми й хочемо дослідити. Індустрія змінюється дуже швидко й важливо не просто спостерігати за цими змінами, а й формувати майбутнє українського PR. Тож дякую всім, хто візьме участь в опитуванні.
Катерина Дорошевська
фаундерка та СЕО BECOME


Розкажіть друзям про новину