Українських піарників запрошують долучитися до опитування щодо використання штучного інтелекту у сфері PR.
Дослідження проводить BECOME PR agency для Davos Communications Forum 2025.
Мета — з’ясувати, як ШІ трансформує українську PR-індустрію.
До участі запрошують PR-спеціалістів, комунікаційних та SMM-менеджерів, як in-house, так і тих, що працюють в агенціях.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Забронювати участь
Опитування займе близько 3 хвилин і включає питання щодо:
- завдань, для яких використовують ШІ;
- труднощів при використанні ШІ;
- навичок, необхідних піарникам для використання ШІ.
Пройти опитування можна за посиланням.
Дедлайн участі — 31 березня.
Штучний інтелект став ефективним інструментом нашої щоденної роботи. Ми в агенції сприймаємо його не лише, як PR-асистента, якому делегуємо рутинні завдання, а і як повноцінного креативного партнера, якого можна залучати до творчих та стратегічних задач. Як PR-спеціалісти використовують ШІ зараз, з чим виникають складнощі та як їх долають? Це ми й хочемо дослідити. Індустрія змінюється дуже швидко й важливо не просто спостерігати за цими змінами, а й формувати майбутнє українського PR. Тож дякую всім, хто візьме участь в опитуванні.
Катерина Дорошевська
фаундерка та СЕО BECOME