Поєднання стійкості та інновацій: українська агенція презентувала оновлену айдентику
26 Лют 2025, 15:18

Поєднання стійкості та інновацій: українська агенція презентувала оновлену айдентику

VIVID оновила свою візуальну айдентику, відображаючи новий напрямок розвитку, оскільки тепер компанія працює як full digital агенція. 

Основними кольорами нової айдентики стали жовтий і сірий кольори. Перший символізує енергію, динамічність і трендовість, які рухають агенцію вперед, а другий — стабільність, надійність і ефективність. Це поєднання візуально відображає баланс між креативністю та стратегічними рішеннями.

«Оновлена айдентика — це більше, ніж зміна стилю, це відображення нашої еволюції від бренд-контент хабу до full digital агенції. Вона символізує новий рівень нашого підходу та бачення майбутнього», — коментує СEO агенції Наталія Бороніна.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel