Поєднання стійкості та інновацій: українська агенція презентувала оновлену айдентику
26 Лют 2025, 15:18

Поєднання стійкості та інновацій: українська агенція презентувала оновлену айдентику

VIVID оновила свою візуальну айдентику, відображаючи новий напрямок розвитку, оскільки тепер компанія працює як full digital агенція. 

Основними кольорами нової айдентики стали жовтий і сірий кольори. Перший символізує енергію, динамічність і трендовість, які рухають агенцію вперед, а другий — стабільність, надійність і ефективність. Це поєднання візуально відображає баланс між креативністю та стратегічними рішеннями.

«Оновлена айдентика — це більше, ніж зміна стилю, це відображення нашої еволюції від бренд-контент хабу до full digital агенції. Вона символізує новий рівень нашого підходу та бачення майбутнього», — коментує СEO агенції Наталія Бороніна.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину