Повернути, не можна залишити: що таке ремаркетинг та як він працює
21 Лип 2022, 11:00

Повернути, не можна залишити: що таке ремаркетинг та як він працює

Ринок мобільних технологій знаходиться на підйомі в Україні. Користувачі все частіше використовують свої телефони для будь-яких цілей — від різного виду спілкування та банківських операцій до замовлення їжі та запису на прийом до перукаря. Виходячи з дослідження State of Mobile 2022, кількість завантажень додатків стала більшою на 10%, порівняно з минулим роком. Загалом українці провели близько 37 мільярдів годин у мобільних пристроях, що перевищує показники 2020 року відразу на 24%.

Наявність мобільного додатка є одним із головних пріоритетів для залучення користувачів.

Компанії швидко усвідомлюють силу мобільних пристроїв, і ми можемо вважати, що сьогодні саме на це робиться найбільша ставка. Зокрема, наявність мобільного додатка є одним із головних пріоритетів для залучення користувачів.

І хоча це чудово для мобільної екосистеми, додаткам стало складніше «виділятися з натовпу», а вартість кампаній із залучення користувачів зростає. Саме тому маркетологам замість того, щоб рахувати кількість встановлень додатків, слід більше думати про утримання й залучення вже активних користувачів. Зрештою, залучені, лояльні користувачі з набагато більшою ймовірністю принесуть дохід — або через покупки в додатку (IAP), або взаємодіючи з рекламою.

Що таке ремаркетинг?

Як випливає з назви, ремаркетинг — часто також званий повторним залученням — спрямований на те, щоб мотивувати користувачів, які вже мають ваш додаток, повертатися в нього знову і знову.

Існує кілька способів, якими маркетологи можуть досягти цього. Але перед цим важливо зрозуміти, чому користувачі перестали користуватися програмою взагалі. Наприклад, користувачі можуть відмовитися від програми через поганий досвід користувача при реєстрації. Таким чином, які б механізми ремаркетингу ви не використовували, вони не допоможуть вам, поки ви не вирішите цю проблему.

Тактика має залежати від низки показників: хто частіше використовує ваш продукт, у якій вертикалі потреб знаходиться ваш додаток і яку цінність він у цілому несе.

Як тільки ви вирішили всі явні проблеми і стає ясно, що ремаркетинг — це ваш вибір, то тактично маркетологи мають цілу низку варіантів, щоб залучити користувачів назад. Найчастіше вони включають push-сповіщення, електронні листи та рекламу. Ваша тактика має залежати від низки показників: хто частіше використовує ваш продукт, у якій вертикалі потреб знаходиться ваш додаток і яку цінність він у цілому несе.

Те, що працює для ігрових додатків, може не спрацювати для програми електронної комерції. Зрештою, йдеться про те, щоб розробити релевантне повідомлення по потрібному каналу в потрібний час.

Тут також дуже важливою є сегментація аудиторії. Ви повинні чітко визначити свою цільову аудиторію, щоб не намагатися повторно залучити користувача, який вже лояльний до вашого продукту. Крім того, існує ряд причин, з яких користувач може не використовувати вашу програму, і якщо ви зможете зрозуміти, що це за причини, ви зможете відповідним чином адаптувати свою комунікацію.

Технологія deep linking також може підняти вашу кампанію на новий рівень, оскільки вона дозволяє створити плавний досвід користувача. В основному він спрямований на те, щоб перевести користувача в потрібну для нього точку програми, знизити відтік користувачів та підвищити загальну прибутковість. Таким чином, створюючи для юзера зручність та простоту, ви дозволяєте йому бути більш лояльним до вашої програми.

Переваги ремаркетингу

Утримувати користувачів додатку на постійній основі дуже складно. Особливо коли існують різні причини, через які вони можуть перестати використовувати ваш продукт, використовувати його рідше або видалити. Найчастіше це цілком очевидні причини, як велика кількість реклами, відсутність актуальності (коли додаток завантажують «для одного разу»), поганий користувальницький досвід або вартість підписки.

Але як на це може вплинути ремаркетинг? Що ж, тут є одразу кілька цікавих особливостей. Тактика ремаркетингу може бути використана для вирішення цих проблем, а успішна стратегія може повернути користувачів, що пішли, знайти креативні способи залучення неактивних або малоактивних користувачів, покращити UX, забезпечити актуальність вашої програми і допомогти вам поліпшити користувальницький досвід.

Ремаркетинг в епоху конфіденційності

З того часу, як Apple внесла зміни до правил конфіденційності на iOS 14.5, маркетологам стали менш доступні дані на рівні користувачів, і їм довелося переосмислювати способи аналітики та оптимізації своїх кампаній. За даними Forbes, зміни Apple у сфері конфіденційності знизили рентабельність інвестицій у рекламу на 38%.

Хоча ремаркетинг став складнішим, це не означає, що він неможливий. Для початку брендам слід прийняти крос-канальний підхід, який поєднує в собі канали як усередині продукту, так і за його межами. Наприклад, різні медіа-платформи.

Маркетологи можуть підштовхнути користувачів до дозволу трекінгу. Наприклад, за допомогою рядка, що пояснює переваги консенту, попередньої підказки та експериментів з часом показу підказки.

Нарешті, важливо пам’ятати, що повторне залучення в Android не змінилося і є ряд переваг, які можуть отримати Android-маркетологи, зосередившись на сегментованому, персоналізованому та контекстному ремаркетингу.

Утримання користувачів у додатку має бути головним пріоритетом для маркетолога. Зрештою, кожна людина, яка перестає користуватися вашим додатком, є втраченим клієнтом. Щоб досягти справжнього успіху, маркетологам необхідно використовувати підхід, заснований на даних, і переконатися, що вони використовують новітні інструменти, доступні для проведення персоналізованих кампаній, які покращують спільний досвід користувача і мотивують його повертатися знову і знову.

Розкажіть друзям про новину