12 Січ 2024, 17:36

Постери з позитивними новинами з’явились по всій Британії

Clear Channel UK, одна з провідних британських компаній у сфері зовнішньої реклами та інфраструктури, оголосила про нове партнерство з медіаорганізацією Positive News, яка висвітлює те, що відбувається у світі, щоб доносити до мільйонів людей у громадських місцях надихаючі історії про прогрес.

У рамках цього партнерства добірка соціально значущих позитивних новин, наданих Positive News, буде демонструватися на 3500+ диджитал екранах зовнішньої реклами Clear Channel на центральних вулицях і в торгових центрах по всій Великобританії.

Постери висвітлюють низку нещодавніх британських історій, які люди, можливо, не бачили в традиційних ЗМІ або в соціальних мережах: від останніх подій у сфері сталого розвитку до надихаючих історій про людей, які з’єднують точки між тим, як люди, спільноти та організації змінюють світ на краще.

Бен Хоуп, директор з маркетингу Clear Channel UK, сказав: «У світі, наповненому заголовками та негативними наративами, ми прагнемо донести альтернативний, достовірний новинний контент до місцевих громад і додати більше позитиву в повсякденне життя людей. Зовнішня реклама, як медіа-канал, якому довіряють, ідеально підходить для посилення ретельної журналістської роботи команди Positive News, яка поділяє наше бачення позитивних змін у суспільстві. Це партнерство — можливість викликати посмішку на вашому обличчі, а що в цьому поганого?».

Шон Вуд, генеральний директор Positive News, сказав: «Дослідження показують, що величезна кількість британців уникає новин, тому що вони пригнічують їх, і ми пропонуємо альтернативу, яка надихає. Це захоплююче партнерство з Clear Channel забезпечить масштабне висвітлення позитивних заголовків, допомагаючи людям дізнатися, що не все так погано і похмуро, і що відбувається неймовірна кількість позитивних змін. Разом з Clear Channel ми руйнуємо упередженість щодо поганих новин».

Спираючись на постійне зростання читацької аудиторії Positive News протягом останніх років, партнерство донесе їхню журналістику до нових аудиторій, відповідаючи на те, що команда вважає зростаючою потребою та цікавістю до новинних історій, які є соціально значущими, але зосереджені на позитивному реагуванні на проблеми, а не тільки на самих проблемах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео