Постери, надруковані фруктовими чорнилами, наголосили на шкідливих звичках у харчуванні
05 Жов 2022, 12:08

Постери, надруковані фруктовими чорнилами, наголосили на шкідливих звичках у харчуванні

Компанія-дистриб’ютор фруктів Dole Sunshine Company (DSC) створила рекламу «Malnutrition Labels: Nutritional Ink», щоб привернути увагу до низької поживної цінності деяких улюблених британцями закусок шляхом друку реклами з використанням чорнила, що майже повністю складається із фруктів.

У відеоролику розповідається про інноваційний підхід кампанії до комунікації та навчання споживачів: по всьому місту демонструються друковані чорнилом постери, які містять більше поживної цінності, ніж багато закусок, що споживаються щодня по всьому світу.

DSC співпрацювала з креативним агентством St. Luke’s Communications та дизайн-студією Bompas & Parr для створення чорнил з натуральних інгредієнтів. Тестування проводилося під керівництвом вчених та проходило через різні етапи експериментів з використанням різних фруктових відходів, від ананасів до грейпфрутів, для створення оптимальних кольорів та поживних складів для друку. Інтегрована кампанія буде розгорнута у зовнішних, соціальних та цифрових елементах.

«Наша серія кампаній проливає світло на проблеми, пов’язані з харчуванням, від ожиріння та продовольчої небезпеки до впливу харчових відходів», — сказала Анна Ковальова, старший менеджер з маркетингу Dole Packaged Foods Europe. Ми раді представити цю інноваційну серію в Лондоні, щоб підвищити обізнаність щодо критичного дефіциту харчування та допомогти інформувати споживачів».

Етикетки DSC про недоїдання були вперше представлені у серії масштабних прогнозів, покликаних привернути увагу міста та всієї країни до проблем харчування, які торкаються людей сьогодні. Етикетки Malnutrition Labels: Food Waste допомогли перетворити символічність відходів на цінний інструмент, що підтримує скорочення харчових відходів та боротьбу з голодом, з’явившись на сміттєвих баках, мішках для сміття та вантажівках для вивезення сміття у Нью-Йорку.

Річард Денні, виконавчий креативний директор St. Luke’s: «Щоправда, суспільство досі не звертає належної уваги на довгострокові наслідки поганого харчування. Наші постери про недоїдання покликані змінити це. Той факт, що дієтологи Dole і Bompas & Parr можуть створювати чорнило для наших постерів, що містять більше користі для здоров’я, ніж багато неякісних продуктів, які ми вибираємо, досить вражаючий. Сподіваюся, наша кампанія змусить людей замислитися над цим вибором і зробити вибір на користь більш збалансованої дієти».

У рамках кампанії Dole Sunshine пожертвувала продукти FareShare, найбільшій благодійній організації Великобританії, що бореться з харчовими відходами та голодом, які будуть перерозподілені серед її мережі, що налічує майже 9500 благодійних організацій та груп по всій Великій Британії. Крім продовольчих банків, ці благодійні організації надають комплексні послуги людям, які часто борються з такими проблемами, як безробіття та низький дохід, борги, бездомність, розпад сім’ї та залежність.

Розкажіть друзям про новину