Внутрішнє креативне агентство BBC, BBC Creative, продемонструвало аудиторії «любов, не схожу на жодну іншу» під час запуску постерів, що просувають олімпійські програми BBC.
Постери будуть розміщені на придорожніх та залізничних об’єктах по всій Великобританії, у тому числі в метрополітенах Глазго та Лондона з 26 липня по 8 серпня, щоб привернути увагу аудиторії напередодні Олімпіади, яка розпочнеться цієї п’ятниці.
Кампанія перетворює романтичні кліше на святкування пристрасті та відданості, які олімпійська команда Team GB та інші спортсмени приносять на Олімпіаду.
Дворазовий володар золотої медалі Адам Піті зображений на одному з постерів із заголовком «Кохання перехоплює подих».
Андреа Спендоліні-Сіріє, британська стрибунка у воду, зображена на постері з надписом «Кохання змушує голову йти обертом».
А американська суперзірка Сімона Байлз зображена під час сальто над гімнастичним конем із заголовком «Любов у повітрі».
Це стало результатом співпраці BBC Creative зі студією Nexus Studios у створенні стартового фільму, знятого режисером Fx Goby, для олімпійських програм BBC минулого місяця. Проводячи тісну паралель між романтичним коханням і любов’ю спортсменів до свого виду спорту, фільм показує випробування і виклики, з якими вони стикаються, а також нагороди і чисту радість, які приходять від того, що вони знаходяться на вершині своєї гри.
У фільмі показано 36 спортсменів у 58 кадрах, які демонструють різноманітні види спорту та достовірно передають тонкощі та нюанси їхніх виразів обличчя та рухів. Вперше фільм вийшов в ефір на BBC One 29 червня.
Расмус Сміт Бех, виконавчий креативний директор BBC Creative, каже: «Глибока любов до свого виду спорту спонукає олімпійців досягати того, що мало кому з людей на планеті вдавалося раніше. Я думаю, що це заслуговує на те, щоб відзначити цю подію в красивій кампанії, яка, я сподіваюся, перенесе глядачів з їхніх домівок до міста кохання».