Полковник Сандерс, Король та Клоун об’єдналися у одному ролику
08 Сер 2023, 10:17

Полковник Сандерс, Король та Клоун об’єдналися у одному ролику

У рекламному ролику для мережі ресторанів фаст-фуду The Licious Kitchen в Індії з’явилися маскоти McDonald’s, Burger King та KFC.

Моторошний клоун із червоною повітряною кулькою, який може нагадати фільм жахів «Воно». До нього приєдналися Король і Полковник. Кожен з них має представляти McDonald’s, Burger King та KFC.

У ситуації, яка могла б стати справжнім протистоянням, троє почали хихотіти, коли сідають за стіл, щоб разом насолодитися їжею.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Запустивши ролик 30 липня, мережа The Licious Kitchen відзначила День дружби.

Розкажіть друзям про новину