Полковник Сандерс, Король та Клоун об’єдналися у одному ролику
08 Сер 2023, 10:17

Полковник Сандерс, Король та Клоун об’єдналися у одному ролику

У рекламному ролику для мережі ресторанів фаст-фуду The Licious Kitchen в Індії з’явилися маскоти McDonald’s, Burger King та KFC.

Моторошний клоун із червоною повітряною кулькою, який може нагадати фільм жахів «Воно». До нього приєдналися Король і Полковник. Кожен з них має представляти McDonald’s, Burger King та KFC.

У ситуації, яка могла б стати справжнім протистоянням, троє почали хихотіти, коли сідають за стіл, щоб разом насолодитися їжею.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Запустивши ролик 30 липня, мережа The Licious Kitchen відзначила День дружби.

Розкажіть друзям про новину