Полковник Сандерс, Король та Клоун об’єдналися у одному ролику
08 Сер 2023, 10:17

Полковник Сандерс, Король та Клоун об’єдналися у одному ролику

У рекламному ролику для мережі ресторанів фаст-фуду The Licious Kitchen в Індії з’явилися маскоти McDonald’s, Burger King та KFC.

Моторошний клоун із червоною повітряною кулькою, який може нагадати фільм жахів «Воно». До нього приєдналися Король і Полковник. Кожен з них має представляти McDonald’s, Burger King та KFC.

У ситуації, яка могла б стати справжнім протистоянням, троє почали хихотіти, коли сідають за стіл, щоб разом насолодитися їжею.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Запустивши ролик 30 липня, мережа The Licious Kitchen відзначила День дружби.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео