Технологічна компанія Vivo та агенція Africa Creative за технічної підтримки Регіональної психологічної ради Сан-Паулу створили платформу «Vegas Generation», спрямовану на більш свідоме споживання онлайн-ігор молодшою аудиторією.
Оскільки діти та молодь все більше занурюються в інтерактивні світи, особливо у всесвіт онлайн-ігор, дослідження показують, що дитина може витрачати навіть більше часу, грошей і відчувати більше тривоги, ніж професійний гравець.
«Vegas Generation» була створена, щоб допомогти батькам, опікунам, вихователям та педагогам сприяти більш здоровому та відповідальному підходу до ігрової діяльності дітей в інтернеті. Платформа слугує чітким посібником, який може допомогти виявити проблемне використання дітьми онлайн-ігор, що турбує батьків, опікунів, педагогів та захисників прав молоді в усьому світі. Крім того, платформа «Vegas Generation» надає вихователям доступ до відповідної інформації на цю тему.
Щоб остаточно визначити ознаки того, що діти залучені до потенційно шкідливої ігрової діяльності в інтернеті, платформа пропонує батькам, опікунам та піклувальникам тест, у якому їхні власні відповіді вказують на те, чи грає їхня дитина в ігри більше, ніж експерти вважають нормальною кількістю. Платформа надає поради та рекомендації щодо того, як зробити перші кроки для боротьби з токсичною ігровою залежністю дитини в Інтернеті.
Розгортання «Vegas Generation» просувалося на каналах соціальних мереж Vivo разом із зображеннями, створеними штучним інтелектом, які відображають реальність ігрової проблеми, а також ілюструють рішення. Буде впроваджена пошукова стратегія Google, яка відповідатиме на найпоширеніші запитання, які батьки та родичі найчастіше задають у пошуковій системі.