Гідна заробітна плата, оплачувана відпустка та смаколики в офісі — усталені налаштування роботодавця, якими вже нікого не здивуєш. Кандидати копають глибше, звертаючи увагу на цінності, соціальну відповідальність, корпоративну культуру, екологічність та відкритість компанії. Людям подобаються бренди. На ринку праці — це бренд роботодавця, щоб з гордістю вказати місце роботи у своєму профілі в соціальних мережах.
Удосконалення HR-бренду в Україні набирає рис мейнстриму та стає обов’язковим для роботодавців, які хочуть залучати до себе в команду амбітних й талановитих кандидатів.
Компанія Ardis Group розповіла, як зрощує та плекає свій HR-бренд в межах своєї загальної стратегії розвитку. Цікавою інформацією поділилися HR-директорка компанії Кіра П‘ятецька та керівниця стратегічного маркетингу Ardis Group Христина Максимець.
УТП Ardis Group: профіль на ринку роботодавців
Ardis Group — це українська структурована група компаній, що займається імпортом і виробництвом сирів, впроваджує сирні сервіси. Вона відкриває українцям нові сирні смаки й поєднання, поширює культуру споживання сирів.
Корпоративна стратегія: куди прямує Ardis Group
Щороку Ardis Group переглядає головний вектор руху, зважаючи на світові зміни, тренди й сучасний контекст, у якому перебуває Україна, та визначає основні напрямки розвитку компанії:
- відкриття нових сирних смаків та поширення сирної культури на ринку України;
- розвиток власного сирного виробництва в Україні та просування українських сирів за межі країни;
- залученість до соціальних проєктів в масштабах країни та локальна допомога завдяки співпраці з партнерами;
- розвиток стабільного та надійного HR-бренду.
Стратегія розвитку HR-бренду: власне бачення HR-директорки Ardis Group
Розвиток HR-бренду Ardis Group відбувається як ззовні, так і всередині компанії, та передбачає наступні кроки:
- Робота з молоддю та студентами. Компанія вже двічі провела освітній дводенний захід «Школа майбутніх лідерів», у межах якого топменеджери ділилися своїми знаннями й практичним досвідом з молодими спеціалістами. Після чого четверо студентів на початку 2024 року розпочали стажування в Ardis Group.
- Пошук онлайн та офлайн майданчиків, де співробітники деталізовано розповідають про корпоративну культуру та діяльність компанії. Наприклад, нещодавно Кіра П’ятецька взяла участь в HR-зустрічі від HR-спільноти в Україні, на якій поділилася досвідом Ardis Group про збереження команди в умовах війни.
- Системна робота з усіма співробітниками компанії. Оновлення ціннісної пропозиції з огляду на актуальні запити: комунікація про додаткові переваги, регулярне та своєчасне анонсування корпоративних подій, воркшопів, внутрішнього навчання тощо.
- Відкритість СЕО та топменеджменту до зворотного зв’язку від співробітників. Швидка реакція на запити колег допомагає покращити ефективність роботи. Наприклад, Ardis Group зберігає гібридний графік роботи, даючи можливість працювати з дому або в інших містах/країнах.
- Залучення всієї команди до соціальних проєктів та волонтерської діяльності.
Участь Ardis Group в соціальних проєктах: важлива складова бренду роботодавця
Ardis Group регулярно підтримує соціальні заходи і співпрацює з благодійними фондами, щоб якомога доцільніше допомагати державі та українцям. Христина Максимець розповіла про декілька важливих соціальних проєктів, які Ardis Group реалізувала з початку повномасштабного вторгнення:
- Співпраця із БФ «Повернись живим»: Ardis Group перераховує 3 гривні за кожне продане пакування копченої моцарели міні власного бренду свіжих сирів Lel’.
- Співпраця з БФ «Віддані»: команда Ardis Group допомагає в організації весільного святкування для військовослужбовців, оформлює сирні тарілки та надає необхідну підтримку.
- Співпраця з БФ Save Ukraine: щомісячне відвантаження молочних смаколиків для найменших підопічних фонду. А також проєктні заходи, наприклад, участь у наповненні евакуаційного дитячого рюкзака за ініціативи Save Ukraine від бренду Philadelphia.
До того ж в компанії функціонує команда волонтерів Ardis Volunteer, ціллю якої є швидке закриття запитів військових та працівників компанії, що наразі перебувають на службі в Силах Оборони України. Також волонтери допомагають дитячим садочкам, матерям та дітям, що вимушено переїхали тощо.
Шляхи комунікації HR-бренду: де шукати інформацію про Ardis Group
Найперше, на чому наголошує Христина Максимець, Ardis Group там, де є її люди. Партнери, співробітники, потенційні кандидати та поціновувачі сиру можуть знайти інформацію про компанію у базових соціальних мереж та профільних ЗМІ.
Також, за словами Христини, розвиток бренду роботодавця Ardis Group передбачає постійну інформаційну присутність компанії в мережі. Короткі ситуативні публікації, розлогі експертні статті, фотозвіти — все це має якнайширше розповідати про діяльність бізнесу: участь у виставках, професійних заходах, соціальних проєктах; про сирну культуру й історії сирних брендів, про досягнення колег або вакансії, та про інші складові життя компанії.