Playboy запустив свою колекцію джинсів
09 Гру 2022, 10:45

Playboy запустив свою колекцію джинсів

У той час як Playboy надав у користування своє ім’я різним продуктам протягом усієї 70-річної історії існування бренду, включаючи ювелірні вироби, взуття, одяг та, звичайно ж, кашкет капітана, Playboy Denim запустив лінію джинсів.

Джинси для чоловіків та жінок доступні на Playboy.com, а також у роздрібних магазинах бренду в Лос-Анджелесі, що відкрилася у жовтні.

Початкова колекція включає 18 варіантів для чоловіків і жінок: вузькі, з низькою посадкою, з високою талією, розкльошені, прямі та оверсайз, – і все це прикрашено відомим логотипом кролика Playboy. Ціни варіюються від 80 до 110 доларів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Playboy Denim слідує за випуском нижньої білизни Playboy у листопаді. Ці лінійки продуктів, у свою чергу, відображають величезний зсув для медіа-компанії після змін у поведінці споживачів, а також смерті засновника Г’ю Гефнера у 2017 році.

Після виходу в публіку в лютому 2021 року бренд знову винайшов себе. Це включає вищезгадану лінію нижньої білизни, а також серію NFT і навіть відродження приватного літака, відомого як Big Bunny.

Джейсон Малер, віце-президент Plby Group Group з дизайну додає: «Розвиток асортименту Denim Playboy – це злиття двох американських ікон: Playboy як культовий американський бренд і джинсова тканина як культова категорія американського спортивного одягу. Ми використали відомі коди брендів логотипів кролика, інтерпретувати їх для сучасного клієнта за допомогою графіки, патчів і принтів. Якість та посадка є основним напрямком, пропонуючи як стрейчеві, так і жорсткі варіанти у чоловічих та жіночих силуетах».

«Ми бачили високий попит на джинсову тканину Playboy, завдяки нашому ліцензійному співробітництву», – сказала Ешлі Кехтер, президент Global Consumer Products у Playboy Group. «Ми з нетерпінням чекаємо на подальше розширення нашого власного бізнесу і використовуємо ці нові лінійки продуктів в екосистемі Playboy, у тому числі через нашу надійну мережу креаторів».

Розкажіть друзям про новину