Playboy відкриє віртуальний особняк у метавсесвіті
12 Лип 2022, 10:53

Playboy відкриє віртуальний особняк у метавсесвіті

Знаменитий особняк для вечірок Playboy скоро буде і у діджитал світі.

Медіакомпанія збирається запустити віртуальну версію реальної будівлі MetaMansion на платформі метавсесвіту The Sandbox.

У MetaMansion будуть представлені міні-ігри, соціальні мікшери, програмні заходи та постійні діджитал колекційні релізи, що ґрунтуються на майже 70-річній історії публікації бренду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Проект заснований на попередніх спробах Playboy утвердитись у суміжному з криптовалютою просторі web3 за допомогою колекцій NFT, досвіду метавсесвіту, а також нової платформи для авторів під назвою Centerfold.

«Світ і спосіб життя в особняку Playboy, безумовно, були чимось дуже надихаючим», — сказала Рейчел Веббер, директор з бренду та стратегії Playboy. «І тому можливість створити це середовище таким чином, щоб більше людей могли увійти до нього зараз у віртуальному просторі, і зробити це справді сучасним способом, — це те, що ми дуже раді втілити в життя».

Playboy розглядає ці технології як можливий наступний розділ в історії, який охоплює відомі оголені фотографії та інтерв’ю. Компанії потрібен новий напрямок: Playboy припинив друковану публікацію в березні 2020 року на початку пандемії, а новий документальний серіал «Secrets of Playboy» від телеканалу A&E знову звернув увагу на спадщину покійного засновника Х’ю Хефнера. За словами представника компанії, сім’я Хефнера більше не пов’язана з Playboy.

За словами Веббер, просуваючи метасвіт, Playboy спирається на свій давній статус культової культурної сили, а також дозволяє творцям діджитал контенту створювати власні архіви та активи.

Перший набіг Playboy на технології web3 відбувся навесні 2021 року з його першою колекцією NFT під назвою Liquid Summer, яка базується на витворах мистецтва з архівів компанії. З асортиментом NFT з’явився логотип кролика під назвою Rabbitars, який тепер надасть власникам доступу до преміальних вражень у віртуальному особняку. Playboy також раніше розміщував метавсесвіт у Decentraland, пов’язаний з випуском NFT.

Розкажіть друзям про новину