Платформа з розвитку кар’єри анонсувала тиждень маркетингу для компаній та кандидатів
11 Вер 2024, 17:18

Платформа з розвитку кар’єри анонсувала тиждень маркетингу для компаній та кандидатів

Платформа з розвитку кар’єри Happy Monday продовжує тематичні тижні професій — ініціативу, що об’єднує кваліфікованих кандидатів та компанії, які шукають таланти. Цього місяця проєкт присвячений сфері маркетингу. Marketing Week 2.0 триватиме з 23 до 27 вересня. 

В межах ініціативи на платформі зберуть вакансії та можливості в контенті, копірайтингу, комунікаціях, digital marketing, PR, SEO, ASO, SMM тощо. Протягом тижня Happy Monday на лендингу ініціативи будуть розповідати про компанії та їхні вакансії, проводити вебінари з найкращими фахівцями галузі та ділитися корисними матеріалами.

На учасників Marketing Week 2.0 чекають:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • добірка найактуальніших вакансій, які наразі шукають своїх кандидатів; 
  • два вебінари, на яких можна буде познайомитись з компаніями, дізнатися, як влаштований їхній відділ маркетингу, які можливості зараз є та поставити всі свої запитання;
  • матеріали, поради, історії та відповіді на запитання про карʼєру в маркетингу і все, що з нею повʼязано.

Всі компанії-учасниці Marketing Week 2.0 погодилися надавати пріоритет у розгляді резюме кандидатам, що прийдуть до них під час тижня маркетингу. 

Щоб не пропустити всі події й вакансії в межах ініціативи, потрібно зареєструватися на лендингу ініціативи.

Розкажіть друзям про новину