30 Кві 2024, 19:39

Philips представив оптичну ілюзію з волоссям, що оживає

Philips та OMD Optimum Media у співпраці з jamlab.agency створили оптичну ілюзію з анаморфним ефектом для екранів ТРЦ Gulliver, які дозволяють наочно показати вау-ефект та переваги користування лінійкою SenseIQ. Розміщення ролика на екранах у центральній частині міста з високим пішохідним трафіком дозволило отримати більше 10 тис. контактів з аудиторією щоденно та близько 450 тис. за період кампанії.

Унікальність технології SenseIQ полягає у відстеженні, адаптації та догляді за волоссям у режимі реального часу. Активний цифровий датчик девайсів персоналізовано вимірює температуру волосся та запобігає перегріванню під час сушіння та укладки. А з автостайлером лінійки SenseIQ від Philips локон створюється лише за 8 секунд автоматично. 

Наше завдання полягало в тому, щоб додатково підкреслити унікальність лінійки догляду за волоссям SenseIQ від Philips, тому ми шукали саме такі нестандартні рішення. У 3D-ролику волосся дівчини ніби оживає на екрані, що дозволяє наочно показати вау-ефект та переваги користування лінійкою SenseIQ від Philips, яка максимально турбується про ваше волосся. А омніканальність проєкту допомогла максимізувати охоплення.
Інна Шевчук
Consumer Marketing Manager Beauty Category Philips

Одним із викликів проєкту було передати на екрані високу деталізацію структури волосся та ілюзію об’ємного вильоту за межі екрану без втрати якості. 

У цьому проєкті поєднали відео та 3D-графіку, для створення якої використали сучасний софт Side FX Houdini, з яким працюють провідні світові студії зі створення комп’ютерної графіки. 

Команда вирішила відійти від стандартних зйомок на камери, що пишуть в 25 кадрів в секунду, тому була залучена така, що записує рапід в 1000 кадрів на секунду та потребує великої кількості світла. 

Включно зі знімальною командою над проєктом працювало близько 40 спеціалістів, щоб зробити його яскравим та унікальним.

Цей проєкт, окрім унікальної подачі, перш за все про партнерство, яке ми щоденно вибудовуємо з Philips. Тільки коли вся команда працює як злагоджений механізм та щиро зацікавлена в найкращому результаті, вдається реалізувати щось по-справжньому цінне.
Вікторія Мельниченко
Group Account Director OMD Optimum Media

Для забезпечення кращого омніканального контакту із споживачами рекламна кампанія Philips SenseIQ , паралельно з 3D-роликом на екранах Gulliver, включала в себе розміщення адаптованої VFX-копії у Facebook та Instagram з просуванням, колаборацію з блогерами в Instagram TikTok під хештегом #турботазPhilipsSenseIQ, а також конкурс із можливістю виграти всю лінійку або окремі девайси

Дякую Philips за сміливість виходити за рамки стандартних інструментів та за довіру. Ми неймовірно пишаємося цим проєктом, це крутий досвід. Вірю, що такі прояви принесуть гало-ефект і безперечно покажуть позитивні результати в бізнесі.
Оксана Журовіч
CEO OMD Optimum Media

Philips SenseIQ — з турботою про волосся.

Команда. що працювала над проєктом:

  • Інна Шевчук, Consumer Marketing Manager Beauty Category Philips;
  • Владислава Сиромля, Influencer Manager Philips;
  • Оксана Слюсарчук, Marketing Director Philips;
  • Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media;
  • Вікторія Мельниченко, Group Account Director OMD Optimum Media.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео