Philadelphia випустила патріотичний трек про любов американців до вершкового сиру
02 Лип 2024, 10:45

Philadelphia випустила патріотичний трек про любов американців до вершкового сиру

Бренд вершкового сиру Philadelphia випустив свою першу в історії пісню, щоб відзначити любов американців до цього продукту.

Перша у своєму роді серенада під назвою «Land of the Cream Cheese», створена креативним агентством GUT Miami, доступна на усіх музичних платформах, включаючи Spotify та Apple Music.

«Land of the Cream Cheese» оспівує сумнозвісну американську традицію додавати вершковий сир у все, що завгодно, і на що завгодно. Від курки до овочів, від макаронів до кави, фанатський користувацький контент підтверджує те, що Philadelphia відома вже понад 150 років, а її вершковий сир може зробити будь-що вершковим.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Компанія запросила висхідну кантрі-зірку Тревіса Йі, щоб він озвучив патріотичні слова «Land of the Cream Cheese» в студії звукозапису.

«Як культовий бренд, який існує вже понад 150 років, Philadelphia поділяє пристрасть наших шанувальників, які з гордістю використовують наш вершковий сир, щоб зробити все і вся більш вершковим. Ми раді відзначити їхній запал у спосіб, який ніколи раніше не робився, і дати їм знати, що ми бачимо і цінуємо їхню відданість вершковому сиру», — говорить Кінан Вайт, старший бренд-менеджер Philadelphia.

«Любов до вершкового сиру — це те, чим можна пишатися, тому ми вирішили заспівати про це. Ця пісня оспівує всі способи, якими можна насолоджуватися вершковим сиром Philadelphia, і робить це в унікальний для культового бренду спосіб», — сказав Енді Тамайо, креативний директор GUT Miami.

Розкажіть друзям про новину