На YouTube-каналі MMR / Marketing Media Review вийшло інтерв’ю з Петром Заставним — бізнесменом, інфлюенсером, продюсером гурту TVORCHI.
Поговорили про запуск сайту зрадників theylovewar.com з переліком артистів, інфлюенсерів, політиків та спортсменів, які замовчують або підтримують війну росії в Україні. Сайт увійшов в топ-15 tech-запитів українців.
Також Петро розповів, як людина з невеликою аудиторією в соцмережах може допомогти інформаційному фронту та як виглядає його стандартний будній день у такий нестандартний воєнний час.
- Про тих, хто розчарував своїм мовчанням
«Здивували всі учасники шоу «Что было дальше?». Здавалося з екрану YouTube, що це сучасні продвинуті люди, які мають доступ до світових ЗМІ, подорожей по світу. Вони забезпечені, вони спілкуються, приїжджають в Україну, дають концерти по світу. І зараз їхнє коло спілкування дуже велике, і вони розуміють всю ситуацію. Це не та історія, коли вони не знають, не чують, заангажовані. І я розумію, що це такий випадок, коли вони думають тільки про власну *опу в плані економічної вигоди, і вони просто переживають за те, що втратять прибутки».
- Про Софію Стужук
«Мені низько зі сторони [спостерігати, як можна] так прос*ати свою багатомільйонну аудиторію, так не використати її, так не спробувати щось змінити».
- Про згадку theylovewar.com на російському ТБ
«Це була суперреклама, яка дала нам величезний поштовх. Як можна було додуматися прорекламувати цей сайт на одному з найбільших каналів в прайм-тайм шестихвилинним роликом? Це «геніально» з їхньої сторони. Звичайно, це був шок для всієї нашої команди. Нам почали скидати відео, і ми спочатку не повірили, думали, що це якийсь монтаж».
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ В ІНТЕРВ’Ю НА YOUTUBE-КАНАЛЕ MMR:
Свій внесок у створення бази може theylovewar.com зробити кожен, хто володіє даними про артистів, блогерів, політиків та спортсменів, які підтримують путінську агресію. Для цього інформацію та скріншоти-докази потрібно надіслати в Telegram-канал: @marinasikorskaya