Perplexity vs Google: зірка «Гри у кальмара» перевірив, яка пошукова система працює краще
18 Бер 2025, 17:14

Perplexity vs Google: зірка «Гри у кальмара» перевірив, яка пошукова система працює краще

Пошукова система Perplexity представила свою рекламну кампанію за участю зірки серіалу «Гра у кальмара» Лі Чон Че, що висміює компанію Google.

Весела реклама підкреслює можливості Perplexity, протиставляючи їх вигаданій пошуковій системі Poogle.

У рекламі Лі робить перерву на знімальному майданчику і опиняється замкненим у коридорі з ретро-телевізором, що звисає зі стелі. Голос з екрану ставить йому три запитання, які нагадують сценарій «Гри у кальмара».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Його запитують, як вивести плями від кави з білої сорочки, приклеїти сир до піци, а також, хто був першим корейським актором, який отримав «Еммі». Вводячи ці питання в Poogle, на нього обрушується шквал безглуздих відповідей, проте, переключившись на Perplexity, він отримує прямі та корисні відповіді.

Розкажіть друзям про новину