Пошукова система Perplexity представила свою рекламну кампанію за участю зірки серіалу «Гра у кальмара» Лі Чон Че, що висміює компанію Google.
Весела реклама підкреслює можливості Perplexity, протиставляючи їх вигаданій пошуковій системі Poogle.
У рекламі Лі робить перерву на знімальному майданчику і опиняється замкненим у коридорі з ретро-телевізором, що звисає зі стелі. Голос з екрану ставить йому три запитання, які нагадують сценарій «Гри у кальмара».
Його запитують, як вивести плями від кави з білої сорочки, приклеїти сир до піци, а також, хто був першим корейським актором, який отримав «Еммі». Вводячи ці питання в Poogle, на нього обрушується шквал безглуздих відповідей, проте, переключившись на Perplexity, він отримує прямі та корисні відповіді.