В епоху соціальних мереж інстаграмне житло стало модним у сфері туризму та гостинності. Компанії з оренди житла для відпочинку, такі як Airbnb і Vrbo, безумовно, виграли в цій тенденції.
Але в міру того, як зростають ціни і виникають питання щодо контролю якості, готель Hilton нагадує споживачам, що перебування в готелі є чимось більшим, ніж види для знімків в Instagram (хоча у нього вони теж є) на своїй першій глобальній бренд-платформі «Hilton. For the Stay».
У співпраці з агентством TBWA Chiat Day New York бренд випустив серію рекламних роликів в рамках кампанії платформи під назвою «It Matters Where You Stay». В роботі наголошуються деякі переваги вибору готелю з гарною репутацією, а також недоліки, пов’язані з невідомим господарем. Щоб допомогти донести ідею дому, бренд звернувся до Періс Гілтон.
Хоча зірка не новачок у рекламі, її поява у рекламних роликах готелю її сім’ї досить примітна.
«Ми раді продовжити наше партнерство, оскільки ми співпрацювали у минулих заходах та програмах, але платформа «Hilton. For the Stay» і натхненна кампанія «It Matters Where You Stay» – це початок найбільшого партнерства, яке у нас коли-небудь було», – сказав директор з маркетингу Hilton Марк Вайнштейн. «І оскільки вона виросла з цією унікальною точкою зору та розумінням сили відмінного відпочинку, це партнерство здається правильним».
Рекламні ролики попереджають про потенційні страхи неперевіреної оренди (переслідування духами та звивистим списком суворих правил), а також звертають увагу на переваги планування поїздки.
Щоб додати зірковості, бренд запросив визначну акторку Кетрін О’Гара для залучення її голосу в розповіді, яка пропонувала майбутнім відвідувачам розглянути готель Hilton для свого перебування.
Безтурботний підхід кампанії створений не тільки для того, щоб викликати сміх, а також для того, щоб наголосити на глобальному характері певних елементів подорожі, які часто є джерелами стресу, наприклад, складання планів подорожей для дітей та домашніх тварин.
«Готелі часто говорять про подорож як про трансформаційний досвід — їж, молись, люби, якщо хочеш», — пояснила Ненсі Рейєс, генеральний директор TBWA Chiat Day NY. «Реальність подорожей не завжди така. Іноді це напружує, інколи може розчарувати. Гумор дозволяє нам зображувати ці істини руйнівним чином, що також проливає світло на важливість перебування, особливо щодо цих істин».
Загалом кампанія охоплює 13 рекламних роликів та індивідуальні соціальні виконання, які спочатку будуть запущені в США, а потім у Великій Британії та на деяких ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Близького Сходу. Бренд також використовуватиме соціальні мережі, емпіричний та інфлюенсер-маркетинг.