23 Тра 2023, 17:26

Perfect PR agency представила нову айдентику та оновлений сайт

Perfect PR agency представила нову айдентику та оновлений сайт.

Зміни – це шлях до нових можливостей та перевтілень. Головне, вчасно спіймати цю хвилю та впевнено рухатися разом з нею. Так переконані в Perfect PR agency. 

Зараз агенція переживає організаційну трансформацію та впровадження нових процесів, і було важливо відображати ці зміни в новій айдентиці.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
Ребрендинг є відображенням усіх позитивних змін, що відбулися в нашій агенції. Ми інвестували значну частину коштів у запуск нових проєктів, розвиток нашої команди та створення нового корпоративного веб-сайту. Ми прагнемо висвітлювати професіоналізм українських комунікаційників та демонструвати важливість комунікацій у побудові брендів та управлінні репутацією по-новому та неповторно.
Наталія Улинець
CEO агенції

Агенція повністю змінила свою айдентику: від логотипу до кольору та шрифтів. У логотипі старого зразка двоповерхові конструкції та багато тонких ліній робили його «важким» та нечитабельним – тепер лого красиве та елегантне, а сама назва агенції трансформувалася до короткої версії «Perfect» із лаконічним дескриптором «PR agency».

«Ми хотіли створити такий знак, який би викликав відчуття перфектоності (довершеності), але водночас не був би занадто простим. Я захоплена гнучкістю нашої агенції, а також різноманітністю її напрямів роботи. Тому візуалізація знаку виникла сама по собі. Це дві стрілки, що вказують у різні напрямки, але утворюють єдину фігуру – квадрат, що ідеально передає почуття цілісності й довершеності», – зазначає дизайнерка агенції Анастасія Бережецька.

Чому темно-зелений?

Попередній яскраво-зелений колір часто асоціювався з «еко» тематикою та погано контрастував на будь-якому фоні. «Ми підібрали такі кольори, які найбільше личать бізнесам. Із досліджень у кольорознавстві відомо, що темні та холодні кольори, до яких належить фіолетовий, синій, зелений, не відволікають від контенту, створюючи відчуття великих амбіцій, якості та стабільності», – акцентує дизайнерка агенції Анастасія Бережецька.

Завершальним елементом ребрендингу став оновлений сайт агенції. Його зробили легким та практичним, удосконалили дизайн та функціональність. Сучасний вигляд сайту підкреслює професійність та інноваційність агенції.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео