«Перебудовуємо майбутнє»: урбаністична агенція отримала нову айдентику та позиціонування
21 Чер 2024, 17:10

«Перебудовуємо майбутнє»: урбаністична агенція отримала нову айдентику та позиціонування

Дизайн-бюро Spiilka та marketing&tech агенція twid розробили дизайн та бренд-систему для агенції просторового розвитку Restart, яка працює над відбудовою України. 

Restart — це урбаністична агенція, що будує майбутнє через трансформацію сьогодення, створена на основі проєктів Zvidsy та ReStart Ukraine у 2023 році. Агенція зосереджується на розробці та впровадженні просторових рішень для міст, громад і територій, що спрямовані на відбудову та розвиток майбутнього. Команда проєкту розробила концепцію швидкого відновлення Чернігова та модель комплексного відновлення Вознесенської громади. 

Бренд-систему та позиціонування для Restart створила агенція twid. Zvidsy фактично стояв на паузі, а Restart був свіжим, актуальним та зрозумілим для західної аудиторії через неймінг. Враховуючи низьке знання про обидва бренди та відсутність сильної конкуренції в розрізі комунікації на ринку, вирішили об’єднати обидва бренди в єдиний Restart.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Restart — це відповідь на нові виклики, що стоять перед Україною та її майбутнім. Тому експертиза зі Zvidsy та ReStart Ukraine були поєднані з метою ефективно трансформувати як простори сьогодення, так і створювати майбутні.
Максим Ілюхін
стратегічний директор та партнер агенції twid

На етапі дослідження виявилося, що клієнтам відомий засновник проєктів Олександр Шевченко та його експертність, проте мало хто знає про Restart. twid запропонували новий комунікаційний план, який балансує особистий бренд засновника та бренд агенції, а також збільшує обізнаність про неї для цільової аудиторії — представників громад, урбаністичних ініціатив, міжнародних організацій та проєктів.

Позиціонування бренду виражається слоганом «Rebuilding the future», українською — «Перебудовуємо майбутнє». Таким чином вдалося поєднати дві цінності Restart: бажання місцевих та міжнародних ініціатив до відбудови та бажання донорів інвестувати у проєкти, що визначають майбутнє. 

Айдентику для Restart створили дизайн-бюро Spiilka. Вона містить «українську» кольорову пару, градієнт, що натякає на інновації та майбутнє, та український шрифт з європейським характером Recht. Крім того, створено унікальний знак, що працює як у 2D, так і в 3D.

Нова айдентика Restart передає основні характеристики бренду: глокальність (глобальну локальність або локальну глобальність), інноваційність та експертизу.
Володимир Смирнов
дизайн-директор Spiilka

Команда Restart уже використовує новий дизайн та бренд-систему. Це допомогло агенції вдало комунікувати з донорами та презентувати напрацювання на міжнародних тематичних конференціях та подіях. 

Розкажіть друзям про новину