Pepsi відкриє ретро-закусочну до свого 125-річчя
25 Сер 2023, 12:28

Pepsi відкриє ретро-закусочну до свого 125-річчя

У березні цього року Pepsi представила абсолютно новий логотип та візуальну ідентичність на честь свого 125-річчя. Новий образ, який включає оновлену кольорову палітру та шрифт, має на меті відкрити еру, коли бренд виглядає «молодшим, ніж будь-коли».

Новина за темою
Pepsi змінила лого вперше за 15 років

Тепер шанувальники зможуть побачити оновлений брендинг популярного напою на всьому, від упаковки до вивісок, обладнання та рекламних оголошень. А щоб розпочати святкування, бренд представив закусочну 125 Pepsi Diner, відкриття якої заплановане на жовтень.

Натхненний традиційною американською закусочною, цей попап-ресторан покаже деякі з найбільш знакових моментів і творінь Pepsi за останнє століття, включаючи серію роликів «The Pepsi Girl», напій Pepsi-Cola Soda Shop, кампанію «Is Pepsi OK?» та інші.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Увійшовши до закладу, можна побачити інтер’єр, який відображає декорації найбільш пам’ятних рекламних роликів газованої води, з унікальними пам’ятними речами з 125-річного архіву напою. Відвідувачі зможуть скуштувати старі та нові страви Pepsi, включаючи вірусні хіти, такі як Pepsi PILK (поєднання Pepsi та молока), Crystal Pepsi (прозора Pepsi) та Pepsi-Colachup (Pepsi з кетчупом).

Ресторан прийматиме відвідувачів з 19 по 25 жовтня 2023 року в Нью-Йорку, вартість двогодинної вечері починається від 50 доларів.

«За останні 125 років Pepsi стала культовим брендом з багатою спадщиною, що кидає виклик статус-кво в пошуках задоволення, як в індустрії напоїв, так і в попкультурі в цілому, — сказав Тодд Каплан, директор з маркетингу Pepsi. — Pepsi 125 Diner об’єднає все найкраще від Pepsi під одним дахом — від найулюбленіших рекламних роликів до найяскравіших музичних моментів, найрідкісніших продуктів та багато іншого».

Розкажіть друзям про новину