Pepsi офіційно представила новий логотип та візуальну ідентичність.
Вперше винайдена Калебом Бредхемом як «Brad’s Drink» у 1893 році, Pepsi, яку всі знають, отримала офіційну назву «Pepsi-Cola» у 1898 році, яку потім скоротили у 1961 році. Зараз, через 125 років після створення популярної газованої води, вона представляє абсолютно новий візуальний образ. Цей ювілейний ребрендинг — перша зміна за останні 15 років.
Ребрендинг був розроблений власними силами PepsiCo Design & Innovation.
Дизайнери прагнули створити такий образ, який дозволив би Pepsi подолати розрив між фізичним і діджитал просторами, даючи змогу шанувальникам краще взаємодіяти з улюбленим напоєм за будь-якого сценарію.
Серед ключових особливостей — поєднання мотиву глобуса та словесного знаку, що дозволяє знаковій емблемі вписуватися в цілий ряд елементів брендингу, не втрачаючи свого виразного вигляду, в той час як оновлена кольорова палітра додає відтінок електрик та чорний для посилення контрасту та яскравості знайомої кольорової гами.
Креативники бренду хотіли поєднати миттєво впізнаваний синій колір Pepsi з чорним, який зазвичай використовується для Pepsi Zero Sugar, об’єднавши їх у новому, візуально виразному силуеті банки, що привертатиме увагу на полицях магазинів.
Як кажуть у компанії, новий лого краще відображає сміливість та енергію бренду та зв’язок із поп-культурою.
Pepsi планує запустити свій новий образ цієї осені у США та Канаді, а згодом, у 2024 році, поширити його по всьому світу.