Pepsi змінила лого вперше за 15 років
29 Бер 2023, 10:37

Pepsi змінила лого вперше за 15 років

Pepsi офіційно представила новий логотип та візуальну ідентичність.

Вперше винайдена Калебом Бредхемом як «Brad’s Drink» у 1893 році, Pepsi, яку всі знають, отримала офіційну назву «Pepsi-Cola» у 1898 році, яку потім скоротили у 1961 році. Зараз, через 125 років після створення популярної газованої води, вона представляє абсолютно новий візуальний образ. Цей ювілейний ребрендинг — перша зміна за останні 15 років.

Ребрендинг був розроблений власними силами PepsiCo Design & Innovation.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Дизайнери прагнули створити такий образ, який дозволив би Pepsi подолати розрив між фізичним і діджитал просторами, даючи змогу шанувальникам краще взаємодіяти з улюбленим напоєм за будь-якого сценарію.

Серед ключових особливостей — поєднання мотиву глобуса та словесного знаку, що дозволяє знаковій емблемі вписуватися в цілий ряд елементів брендингу, не втрачаючи свого виразного вигляду, в той час як оновлена кольорова палітра додає відтінок електрик та чорний для посилення контрасту та яскравості знайомої кольорової гами.

Креативники бренду хотіли поєднати миттєво впізнаваний синій колір Pepsi з чорним, який зазвичай використовується для Pepsi Zero Sugar, об’єднавши їх у новому, візуально виразному силуеті банки, що привертатиме увагу на полицях магазинів.

Як кажуть у компанії, новий лого краще відображає сміливість та енергію бренду та зв’язок із поп-культурою.

Pepsi планує запустити свій новий образ цієї осені у США та Канаді, а згодом, у 2024 році, поширити його по всьому світу.

Розкажіть друзям про новину