Pepsi об’єднався з Chlöe для створення ретро-ролика
05 Жов 2022, 15:33

Pepsi об’єднався з Chlöe для створення ретро-ролика

Pepsi знову звернувся до ретро у своїй останній кампанії, відзначаючи випуск лінійки напоїв Cola-Soda Shop.

Бренд співпрацював з R&B-співачкою Chlöe для створення нового ролика, в якому зірка виконує модернізовану версію Footloose, популярного треку з фільму 1984 року від рокера Кенні Логгінса.

«Ця співпраця з Pepsi – втілення мрії», – йдеться у заяві Chlöe. «Я так рада співпрацювати з таким культовим брендом з багатою музичною історією та йти стопами багатьох відомих артисток, які десятиліттями були частиною родини Pepsi. Я дуже рада, що я маю можливість відтворити улюблений трек «Footloose» через мою творчу призму. Я сподіваюся, що кожен знайде щось для себе в цьому погляді на класику».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=z_DZLRtCxv0&ab_channel=Pepsi

Кліп створила кліпмейкерка та комерційна директорка Ханна Люкс Девіс, яка працювала з Аріаною Гранде, Кеті Перрі, Демі Ловато, Нікі Мінаж, Майлі Сайрус та іншими зірками.

Як і її головний конкурент Coca-Cola упродовж десятиліть, Pepsi знову сподівається поєднувати комфорт та актуальність, вивчаючи минулі стилі та звуки так, як це можуть оцінити сучасні споживачі.

Введення крем-соди-коли з нульовим вмістом цукру в торішні крем-соду та аромати чорної вишні, які доступні в роздрібних магазинах по всій країні в жовтні протягом обмеженого часу, — це один із способів зробити унікальну перерву.

«Щоб відзначити цей «Modern Take on a Classic», ми подумали, що Chlöe — ідеальний музикант, з яким можна попрацювати над переосмисленням культової класичної пісні Footloose за допомогою цього безсоромно веселого музичного відео».

Pepsi зробила моменти лімітованим випуском. По-перше, він випускає різні смаки, включаючи смак кленового сиропа та смак крекера Cracker Jack. По-друге, бренд також підтримав кампанію соціальними челенджами.

Pepsi запросив шанувальників створити власну сучасну інтерпретацію пісні за допомогою танцювального челенджу TikTok з 7 по 16 жовтня. Споживачі США можуть поділитися своїми кращими танцювальними рухами, використовуючи переосмислений трек Chlöe «Footloose» і хештеги #PepsiSodaShop #PepsiSweepstakes. Завдання натхнене вірусною тенденцією TikTok «Footloose» на початку цього літа.

Учасники можуть виграти постери та кросівки з автографами Chlöe.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel