Печерна людина нагадала сучасному чоловіку про доісторичні інстинкти у ролику Samsung
22 Січ 2024, 14:49

Печерна людина нагадала сучасному чоловіку про доісторичні інстинкти у ролику Samsung

Samsung просуває свій застосунок для здоров’я на основі штучного інтелекту, показуючи, як нова технологія допомагає сучасним людям ігнорувати некорисні інстинкти, що виникли 200 000 років тому.

Ролик «Everyday Welness With Samsung Health» від агентства Ogilvy New York показав чоловіка, який намагається покращити своє самопочуття за допомогою пробіжок, правильного харчування та якісного сну. Проте печерна людина намагається перешкодити йому, наполягаючи на тому, що головний герой повинен лише тікати від хижаків і їсти жирну їжу, щоб пережити зиму.

Бренд наголосив, що сучасна людина здатна ігнорувати ці інстинкти за допомогою програми Samsung Health, яка дозволяє їй контролювати свої цілі щодо жирової маси тіла та рівень стресу.

Акцент реклами на функціональності зумовлений глобальним дослідженням, яке показало, що лише 12% людей стверджують, що вони задоволені станом свого здоров’я, тоді як 45% представників покоління Z не відчувають себе комфортно, говорячи про своє самопочуття, тому не звертаються по допомогу для його покращення.

«Компанія Samsung має захоплююче бачення майбутнього здоров’я людей, і вона створює рішення, які ґрунтуються на реальних та вроджених способах, за допомогою яких люди приймають рішення щодо свого самопочуття протягом усього дня, кожного дня, — сказав креативний директор Ogilvy New York Group Мохамед Діаа. — Ми хотіли зануритися в цю реальність і водночас зняти напругу, подавши процес прийняття рішень у гумористичному ключі. Ми раді допомогти Samsung розпочати цю яскраву нову еру в розвитку технологій».

Розкажіть друзям про новину