Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів
05 Сер 2024, 16:51

Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів

У сюрреалістичній та візуально вражаючій рекламі Олімпіади та Паралімпіади від компанії-виробника елітних швейцарських годинників Omega відомі паризькі пам’ятки стали ареною, на якій виступають спортсмени.

Кампанія підкреслює, що Omega є офіційним хронометристом Олімпійських та Паралімпійських ігор.

Так, наприклад, олімпійський чемпіон зі стрибків у висоту Джанмарко Тамбері стрибав через Тріумфальну арку. Чемпіон Токіо-2020 зі стрибків з жердиною та світовий рекордсмен Арман Дюплантіс стрибав над католицьким храмом Базиліка Сакре-Кер. Чемпіонка з гольфу Селін Бутьє стартувала з вкритої мохом горгульї на вершині собору Нотр-Дам. Спринтер Еррійон Найтон біг однією з відомих паризьких брукованих вулиць.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Підкреслює казкове дійство трек французького репера SDM, який написав і виконав свій власний оригінальний текст до треку «Born to be a Legend».

Бренд Omega був хронометристом Олімпійських ігор 32 рази та Паралімпійських ігор 31 раз.

05 Сер 2024, 16:51
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

WWF закликав включити природу до своїх заповітів
WWF закликав включити природу до своїх заповітів
Вологий маркетинг: як дощ став інструментом зовнішньої реклами
Вологий маркетинг: як дощ став інструментом зовнішньої реклами
OTOY запустив челендж із закликом поділитися своїми точками опори
OTOY запустив челендж із закликом поділитися своїми точками опори