У сюрреалістичній та візуально вражаючій рекламі Олімпіади та Паралімпіади від компанії-виробника елітних швейцарських годинників Omega відомі паризькі пам’ятки стали ареною, на якій виступають спортсмени.
Кампанія підкреслює, що Omega є офіційним хронометристом Олімпійських та Паралімпійських ігор.
Так, наприклад, олімпійський чемпіон зі стрибків у висоту Джанмарко Тамбері стрибав через Тріумфальну арку. Чемпіон Токіо-2020 зі стрибків з жердиною та світовий рекордсмен Арман Дюплантіс стрибав над католицьким храмом Базиліка Сакре-Кер. Чемпіонка з гольфу Селін Бутьє стартувала з вкритої мохом горгульї на вершині собору Нотр-Дам. Спринтер Еррійон Найтон біг однією з відомих паризьких брукованих вулиць.
Підкреслює казкове дійство трек французького репера SDM, який написав і виконав свій власний оригінальний текст до треку «Born to be a Legend».
Бренд Omega був хронометристом Олімпійських ігор 32 рази та Паралімпійських ігор 31 раз.