Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів
05 Сер 2024, 16:51

Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів

У сюрреалістичній та візуально вражаючій рекламі Олімпіади та Паралімпіади від компанії-виробника елітних швейцарських годинників Omega відомі паризькі пам’ятки стали ареною, на якій виступають спортсмени.

Кампанія підкреслює, що Omega є офіційним хронометристом Олімпійських та Паралімпійських ігор.

Так, наприклад, олімпійський чемпіон зі стрибків у висоту Джанмарко Тамбері стрибав через Тріумфальну арку. Чемпіон Токіо-2020 зі стрибків з жердиною та світовий рекордсмен Арман Дюплантіс стрибав над католицьким храмом Базиліка Сакре-Кер. Чемпіонка з гольфу Селін Бутьє стартувала з вкритої мохом горгульї на вершині собору Нотр-Дам. Спринтер Еррійон Найтон біг однією з відомих паризьких брукованих вулиць.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Підкреслює казкове дійство трек французького репера SDM, який написав і виконав свій власний оригінальний текст до треку «Born to be a Legend».

Бренд Omega був хронометристом Олімпійських ігор 32 рази та Паралімпійських ігор 31 раз.

05 Сер 2024, 16:51
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Для геймерів створили крісла зі знеболювальним ефектом
Для геймерів створили крісла зі знеболювальним ефектом
«Надто брудно їсти руками»: як KFC креативно вирішила проблему з поїданням боулів
«Надто брудно їсти руками»: як KFC креативно вирішила проблему з поїданням боулів
Креатив без драми: як брендам і агенціям знаходити спільну мову в тендерах
Креатив без драми: як брендам і агенціям знаходити спільну мову в тендерах