Papa John’s створив рекламний ролик натхненний серіалом «Ейфорія»
15 Вер 2022, 12:48

Papa John’s створив рекламний ролик натхненний серіалом «Ейфорія»

Минулого року бренд Papa John’s став вірусним, коли він вирішив замінити моцарелу у своїй піці на улюблений у країні чеддер.

Цього разу, щоб відсвяткувати цю лімітовану пропозицію, Papa John’s відправив клієнтів на «Планету Чорисо» — гламурний світ моди, смаку і, звичайно ж, чорисо.

У рамках кампанії створений ролик агентством Atomic London спільно зі студією Sticker Studios, натхненний популярними серіалами «Ейфорія» та «Сексуальне виховання», використовуючи сучасну одержимість покоління Z космічною модою і косметикою, та поєднав її з неземним смаком чорисо.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Покоління Z вважається найекспериментальнішим поколінням смаків, що постійно прагнуть більш масштабних і сміливих кулінарних експериментів. Таким чином, чорисо як популярний продукт 2022 року став ідеальним новим інгредієнтом.

Джо Бланделл, віце-президент з міжнародного маркетингу Papa John’s, коментує: «Наша остання кампанія з чорисо — ще один приклад нашої глобальної стратегії просування преміальних інгредієнтів, яка торік дала позитивний комерційний ефект, коли ми запустили Cheddar і Pulled Meats. Ми знаємо, що представники покоління Z люблять експериментувати зі смаком, тому ми з нетерпінням чекаємо на можливість відвезти їх на планету Чорисо, щоб вони відкрили для себе захоплюючі смаки, кольори та красу цієї гострої ковбаси».

Розкажіть друзям про новину