Минулого року бренд Papa John’s став вірусним, коли він вирішив замінити моцарелу у своїй піці на улюблений у країні чеддер.
Цього разу, щоб відсвяткувати цю лімітовану пропозицію, Papa John’s відправив клієнтів на «Планету Чорисо» — гламурний світ моди, смаку і, звичайно ж, чорисо.
У рамках кампанії створений ролик агентством Atomic London спільно зі студією Sticker Studios, натхненний популярними серіалами «Ейфорія» та «Сексуальне виховання», використовуючи сучасну одержимість покоління Z космічною модою і косметикою, та поєднав її з неземним смаком чорисо.
Покоління Z вважається найекспериментальнішим поколінням смаків, що постійно прагнуть більш масштабних і сміливих кулінарних експериментів. Таким чином, чорисо як популярний продукт 2022 року став ідеальним новим інгредієнтом.
Джо Бланделл, віце-президент з міжнародного маркетингу Papa John’s, коментує: «Наша остання кампанія з чорисо — ще один приклад нашої глобальної стратегії просування преміальних інгредієнтів, яка торік дала позитивний комерційний ефект, коли ми запустили Cheddar і Pulled Meats. Ми знаємо, що представники покоління Z люблять експериментувати зі смаком, тому ми з нетерпінням чекаємо на можливість відвезти їх на планету Чорисо, щоб вони відкрили для себе захоплюючі смаки, кольори та красу цієї гострої ковбаси».