Pantene говорить, що зачіска не має гендеру, у своїй ЛГБТ+ кампанії
27 Тра 2022, 12:12

Pantene говорить, що зачіска не має гендеру, у своїй ЛГБТ+ кампанії

«Про яке б волосся ви не мріяли, ми підтримуємо вас», — говорить Pantene у своїй кампанії. Незалежно від його статі, кожному має бути дозволено висловити свою індивідуальність за допомогою волосся.

Проект #HairHasNoGender був створений у співпраці із спільнотою ЛГБТК2+, з яких більше половини опитаних сказали, що відчували необхідність приховувати свою ідентичність на роботі.

У зворушливому ролику 12 членів спільноти ЛГБТК2+ зі всього світу поділилися своїми історіями про те, що їхнє волосся означає для їхньої особистості і як підтримка з боку колег дозволила їм вийти зі своєї шкаралупи і виразити своє справжнє «я» на робочому місці.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В рамках цієї ініціативи Pantene зібрала практичні поради та ідеї від ЛГБТК2+ організацій та членів спільноти з усього світу, щоб як організації, так і їх друзі могли навчитися створювати більш безпечні та інклюзивні робочі середовища.

Розкажіть друзям про новину