Pantene говорить, що зачіска не має гендеру, у своїй ЛГБТ+ кампанії
27 Тра 2022, 12:12

Pantene говорить, що зачіска не має гендеру, у своїй ЛГБТ+ кампанії

«Про яке б волосся ви не мріяли, ми підтримуємо вас», — говорить Pantene у своїй кампанії. Незалежно від його статі, кожному має бути дозволено висловити свою індивідуальність за допомогою волосся.

Проект #HairHasNoGender був створений у співпраці із спільнотою ЛГБТК2+, з яких більше половини опитаних сказали, що відчували необхідність приховувати свою ідентичність на роботі.

У зворушливому ролику 12 членів спільноти ЛГБТК2+ зі всього світу поділилися своїми історіями про те, що їхнє волосся означає для їхньої особистості і як підтримка з боку колег дозволила їм вийти зі своєї шкаралупи і виразити своє справжнє «я» на робочому місці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В рамках цієї ініціативи Pantene зібрала практичні поради та ідеї від ЛГБТК2+ організацій та членів спільноти з усього світу, щоб як організації, так і їх друзі могли навчитися створювати більш безпечні та інклюзивні робочі середовища.

Розкажіть друзям про новину