Pantene говорить, що зачіска не має гендеру, у своїй ЛГБТ+ кампанії
27 Тра 2022, 12:12

Pantene говорить, що зачіска не має гендеру, у своїй ЛГБТ+ кампанії

«Про яке б волосся ви не мріяли, ми підтримуємо вас», — говорить Pantene у своїй кампанії. Незалежно від його статі, кожному має бути дозволено висловити свою індивідуальність за допомогою волосся.

Проект #HairHasNoGender був створений у співпраці із спільнотою ЛГБТК2+, з яких більше половини опитаних сказали, що відчували необхідність приховувати свою ідентичність на роботі.

У зворушливому ролику 12 членів спільноти ЛГБТК2+ зі всього світу поділилися своїми історіями про те, що їхнє волосся означає для їхньої особистості і як підтримка з боку колег дозволила їм вийти зі своєї шкаралупи і виразити своє справжнє «я» на робочому місці.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

В рамках цієї ініціативи Pantene зібрала практичні поради та ідеї від ЛГБТК2+ організацій та членів спільноти з усього світу, щоб як організації, так і їх друзі могли навчитися створювати більш безпечні та інклюзивні робочі середовища.

Розкажіть друзям про новину