Британська мережа супермаркетів Tesco запускає оновлений асортимент товарів для дому F&F Home з новою кампанією, створеною спільно з агенцією BBH London.
Кампанія «Fashion Now Does Homeware» демонструє яскраві модні речі, розроблені та створені відомим художником Томасом Бердом із сотень предметів домашнього вжитку.
Серед модних речей — сукні з тарілок та з виделок і ложок та розкішне пальто, створене з подушок. При створенні вбрання та знімків не використовувався штучний інтелект чи комп’ютерна графіка, а всі предмети були ретельно виготовлені вручну з сотень тарілок та 500 ложок і виделок.
Кампанія триватиме по всій Великобританії на телебаченні, в зовнішній рекламі, друкованих виданнях та соціальних мережах з 4 вересня протягом чотирьох тижнів.