Пальто з подушок, сукня з тарілок та інше: Tesco перетворив посуд на модний одяг
04 Вер 2024, 15:41

Пальто з подушок, сукня з тарілок та інше: Tesco перетворив посуд на модний одяг

Британська мережа супермаркетів Tesco запускає оновлений асортимент товарів для дому F&F Home з новою кампанією, створеною спільно з агенцією BBH London.

Кампанія «Fashion Now Does Homeware» демонструє яскраві модні речі, розроблені та створені відомим художником Томасом Бердом із сотень предметів домашнього вжитку.

Серед модних речей — сукні з тарілок та з виделок і ложок та розкішне пальто, створене з подушок. При створенні вбрання та знімків не використовувався штучний інтелект чи комп’ютерна графіка, а всі предмети були ретельно виготовлені вручну з сотень тарілок та 500 ложок і виделок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія триватиме по всій Великобританії на телебаченні, в зовнішній рекламі, друкованих виданнях та соціальних мережах з 4 вересня протягом чотирьох тижнів.

Розкажіть друзям про новину