Пальто з подушок, сукня з тарілок та інше: Tesco перетворив посуд на модний одяг
04 Вер 2024, 15:41

Пальто з подушок, сукня з тарілок та інше: Tesco перетворив посуд на модний одяг

Британська мережа супермаркетів Tesco запускає оновлений асортимент товарів для дому F&F Home з новою кампанією, створеною спільно з агенцією BBH London.

Кампанія «Fashion Now Does Homeware» демонструє яскраві модні речі, розроблені та створені відомим художником Томасом Бердом із сотень предметів домашнього вжитку.

Серед модних речей — сукні з тарілок та з виделок і ложок та розкішне пальто, створене з подушок. При створенні вбрання та знімків не використовувався штучний інтелект чи комп’ютерна графіка, а всі предмети були ретельно виготовлені вручну з сотень тарілок та 500 ложок і виделок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія триватиме по всій Великобританії на телебаченні, в зовнішній рекламі, друкованих виданнях та соціальних мережах з 4 вересня протягом чотирьох тижнів.

Розкажіть друзям про новину