Оскар у світі PR: юридична компанія Miller отримала дві нагороди SABRE Awards
08 Кві 2025, 16:26
PR

Оскар у світі PR: юридична компанія Miller отримала дві нагороди SABRE Awards

Юристи Miller та їх комунікаційна кампанія у справі сексуального насильства над неповнолітньою дівчиною стали першими в Україні, хто отримав визнання на престижній міжнародній премії SABRE Awards EMEA у Лондоні за ефективну публічну комунікацію.

У жовтні минулого року комунікація, яку вела команда Miller, стала ефективним інструментом захисту справедливості у резонансній справі. Силами власної комунікації на умовах pro bono і вдалося запобігти уникненню відповідальності через мобілізацію підозрюваних. Мова про 18-річних хлопців, які проходили у справі щодо сексуального насильства над неповнолітньою дівчиною на Закарпатті. Дізнавшись про ризики втечі обвинувачених від суду, юридична компанія діяла в комунікаціях оперативно.

Ці нагороди — це не просто відзнака наших зусиль. Це приклад того, як комунікація може служити захисту прав людини та справедливому правосуддю. Наша мета — відкрито боротися за справедливість, прозоро комунікуючи з суспільством. Ми вдячні всім, хто долучився до нашої комунікації — саме завдяки активності правозахисних організацій, лідерів думок, журналістів, громадських діячів та небайдужих громадян голос постраждалої почули. Цей кейс про те, що спільними зусиллями ми можемо зробити суспільство більш захищеним.
Артем Крикун-Труш
партнер юридичної компанії Miller, керівник кримінальної практики

Публічну комунікацію, яку команда юристів розгорнула в соцмережах, підхопили національні ЗМІ та блогери з мільйонними аудиторіями. Це надало справі всеукраїнського розголосу й перетворило суто судовий скандал у масштабну дискусію про корупцію, сексуальне насилля та неприпустимість уникнення правосуддя й справедливого покарання.

Комунікація дала результат: вже наступного дня Міністерство оборони України оприлюднило офіційну заяву, що мобілізації звинувачених не буде, а дії ТЦК перевірять. Увага суспільства до справи зберігалася до самого винесення вироку. Завдяки активній, системній і прозорій комунікації, вдалося не лише захистити права постраждалої, а й запобігти спробам дискредитувати військову службу через використання її як прикриття від відповідальності.

Кризовий кейс, який у 2023 році сколихнув всю країну, отримав одразу дві комунікаційні нагороди:

  • SABRE Awards — «Ukraine and Other Independent States» — за ефективну публічну комунікацію. У фіналі Miller конкурував із сильними проєктами від Philips Ukraine з Be-it Agency та VAFO Group з WARTO.
  • IN2 SABRE Awards — «Real-time Engagement (Crisis and Issues)» — за інноваційне використання медіа у кризових ситуаціях. Тут компанія випередила, зокрема, Stellantis з MARCO та спілку оркестрових музикантів Чехії з агентством Adison.

Окрім того, комунікація Miller увійшла до ТОП-5 найкращих комунікаційних кампаній року в Європі за версією Platinum SABRE Award for Best in Show — головної нагороди, яку присуджують серед переможців усіх категорій.

За підсумками голосування журі, Miller посіла друге місце, поступившись лише масштабному мультибрендовому проєкту Piece Of Me від голландської телеком-компанії KPN, реалізованому за участі семи комунікаційних агенцій.

Цей успіх — не лише визнання роботи однієї команди, а приклад того, як ефективна комунікація може стати інструментом захисту прав постраждалих та прозорості правосуддя. І водночас — поштовх до використання нових  комунікаційних стратегій для юридичного ринку.

Публічність комунікації в цій справі та її результат — це те, що відновлює віру в справедливість, те, що найкращим чином виховує суспільство і дає сигнал ймовірним злочинцям, що в Україні такі речі не залишаться поза увагою. Публічна комунікація не тільки забезпечила постраждалій право на правосуддя, а й безумовно допомогла багатьом іншим дівчатам, бо можливо публічність цього кейсу стане запобіжником подібним випадкам.


Розкажіть друзям про новину