Американський виробник м’яса та холодної нарізки Oscar Mayer запустив нову ітерацію своєї кампанії «Keep It Oscar» для просування продукту «Thick-Cut Bacon», процес копчення якого на шість-вісім годин довший, ніж у конкурентів.
Ролики починаються зі знайомих кадрів і звуків шиплячого бекону, проте після цього з’являється нова реклама, одна з яких рекламує вигаданий блиск для губ Glimmiér, а інша — чоловічу бритву. Несподівано виявилось, що бекон все ще коптиться на фоні фейкової реклами.
«Вся реклама бекону — про бекон, але коли ваш бекон коптять довше, ніж інші, іноді реклама бекону наштовхується на рекламу краси або рекламу гоління, — говорить Зак Ройф, креативний директор креативного агентства Johannes Leonardo. — Коли звичайної 15-секундної медіа-купівлі просто недостатньо, щоб продемонструвати, як довго коптиться бекон, ми поставили собі за мету порушити всі інші рекламні оголошення, щоб довести нашу точку зору».
«В Oscar Mayer наша мета — «Keep It Oscar» у всьому, що ми робимо, привносячи відчуття веселощів і легковажності в повсякденне життя, — сказала Шелбі Макс, бренд-комунікаційна менеджерка Oscar Mayer. — Ми вирішили подати їх у несподіваний спосіб, щоб кинути виклик традиційним платним медіа-міксам».
Кампанія з’явиться на iHeart Radio, Twitch та спортивних медіа.