17 Чер 2024, 15:54

Oscar Mayer прорекламував блиск для губ та чоловічу бритву під час копчення свого бекону

Американський виробник м’яса та холодної нарізки Oscar Mayer запустив нову ітерацію своєї кампанії «Keep It Oscar» для просування продукту «Thick-Cut Bacon», процес копчення якого на шість-вісім годин довший, ніж у конкурентів.

Ролики починаються зі знайомих кадрів і звуків шиплячого бекону, проте після цього з’являється нова реклама, одна з яких рекламує вигаданий блиск для губ Glimmiér, а інша — чоловічу бритву. Несподівано виявилось, що бекон все ще коптиться на фоні фейкової реклами.

«Вся реклама бекону — про бекон, але коли ваш бекон коптять довше, ніж інші, іноді реклама бекону наштовхується на рекламу краси або рекламу гоління, — говорить Зак Ройф, креативний директор креативного агентства Johannes Leonardo. — Коли звичайної 15-секундної медіа-купівлі просто недостатньо, щоб продемонструвати, як довго коптиться бекон, ми поставили собі за мету порушити всі інші рекламні оголошення, щоб довести нашу точку зору».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«В Oscar Mayer наша мета — «Keep It Oscar» у всьому, що ми робимо, привносячи відчуття веселощів і легковажності в повсякденне життя, — сказала Шелбі Макс, бренд-комунікаційна менеджерка Oscar Mayer. — Ми вирішили подати їх у несподіваний спосіб, щоб кинути виклик традиційним платним медіа-міксам».

Кампанія з’явиться на iHeart Radio, Twitch та спортивних медіа.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео