Орландо Блум став амбасадором Porsche Design
10 Лют 2025, 12:24

Орландо Блум став амбасадором Porsche Design

Актор Орландо Блум став новим амбасадором бренду модного одягу, окулярів, годинників і мобільних телефонів Porsche Design, привносячи голлівудський стиль у світ розкішних годинників та окулярів.

Давній шанувальник Porsche, зірка «Піратів Карибського моря» знявся у рекламній кампанії бренду, де він демонструє годинник Chronograph 1, що був вперше представлений у 1972 році та натхнений панеллю приладів автомобіля Porsche 911, а також позував в сонцезахисних окулярах P’8478.

«Орландо Блум ідеально підходить для Porsche Design, тому що він дійсно втілює наш стиль життя, а також наші спільні цінності автентичності, стилю і пристрасті до досконалості, які відображаються в його відданості своєму ремеслу, — сказав Штефан Бушер, генеральний директор Porsche Lifestyle Group. — Як визнаний актор з міжнародним ім’ям і популярністю у всьому світі, Орландо ще більше посилить глобальну впізнаваність Porsche Design і позитивне сприйняття нашого бренду. Ми пишаємося тим, що він приєднався до нашої команди, і з нетерпінням чекаємо спільної роботи над багатьма надихаючими та інноваційними проєктами».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину