Оновлений рейтинг рекламних груп та агенцій по телевізійним бюджетам за 2022 рік
09 Гру 2022, 12:49

Оновлений рейтинг рекламних груп та агенцій по телевізійним бюджетам за 2022 рік

Компанія Ocean Media Plus публікує оновлений рейтинг груп і агенцій на телевізійному ринку України по ТВ-бюджетам, які включають пряму рекламу, медійне спонсорство і інтеграційне спонсорство за період 12 місяців 2022 року.

Згідно рейтингу, група Dentsu Ukraine посідає перше місце за телевізійними бюджетами. OMD OM Group та RAZOM Group посідають друге та третє місце відповідно, GroupM Ukraine — четверте місце, а Publicis Groupe Ukraine — п’яте.

Щодо ранкінгу медійних агенцій, то першу та другу сходинку розділяють між собою агенції Carat Ukraine та Star Up Plus із рівнозначною сумою білінгу. Третє місце посідає агенція OMD Optimum Media, четверте — Mediacom, п’яте — Initiative.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Підсумки цього року дуже відрізняються від наших перших оцінок через те, що міжнародні FMCG клієнти відклали свій старт на 2023 рік.

Коментує Андрій Партика, президент Ocean Media Plus: «Дані в нашому рейтингу відображають реальні покупки агенціями телевізійного ефіру для своїх клієнтів. Підсумки цього року дуже відрізняються від наших перших оцінок через те, що міжнародні FMCG клієнти відклали свій старт на 2023 рік, і це вплинуло на увесь ринок та темпи його відновлення. Для порівняння ми наводимо також позиції основних гравців по телевізійним закупкам за 2021 рік. Ми прогнозуємо, що 2023-й рік буде десь посередині між 2021 і 2022, адже на ринок повернуться більше крупних FMCG клієнтів, які не були активними цього року від початку війни. За нашою інформацією, у 2023-му році телегрупи будуть виробляти і транслювати прем’єрний контент, тож ринок ТВ-реклами буде розвиватись і відновлюватись активними темпами. Зверніть увагу також на відновлення вимірювання рейтингів компанією Nielsen у 2023 році, що є гарантією того, що клієнти будуть бачити реальний перегляд реклами аудиторією, яка дивилася цю рекламу.

Ocean Media Plus буде і надалі підтримувати традицію давати максимально точний рейтинг рекламних груп і агенцій за телевізійними бюджетами на українському ринку.

Найближчим часом ми також опублікуємо рейтинг агенцій на спонсорському телевізійному ринку. Порядок лідерів в ньому суттєво відрізняється від загального телевізійного рекламного ринку».

Розкажіть друзям про новину