08 Січ 2024, 14:10

Олександр Вознюк очолюватиме Індустріальний комітет зовнішньої реклами у 2024 році

Загальними зборами засновників Головою Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР) у 2024 році обрано Олександра Вознюка, генерального директора PRIME Group.

Цьогоріч представник PRIME Group вперше очолює галузеве об’єднання.

Олександр Вознюк — досвідчений експерт рекламно-комунікаційного ринку України. Його рішенню пов’язати подальшу кар’єру з галуззю Out Of Home реклами передували понад десять років керівництва напрямком non-TV в медійній агенції Optimum Media OMD Group.

«Попри всі складнощі вже майже третього року війни, національна галузь зовнішньої реклами продовжує працювати, зберігаючи робочі місця, поповнюючи бюджети місцевого самоврядування, сплачуючи податки на всіх ланках ланцюжка створення цінності.

Цьогоріч комітет фокусуватиметься на розв’язанні трьох задач.

По-перше, ми уточнимо медіапоказники, що використовуються для планування рекламних кампаній. Для цього ми актуалізуємо базу даних рекламних конструкцій по всій країні й оновимо дані про населення міст. Це дозволить нам перерахувати показники OTS і GRP відповідно до того, як змінилась аудиторія в містах. А відтак — дасть змогу рекламодавцям ефективніше планувати кампанії для відповідних аудиторій.

По-друге, ми розпочинаємо роботу над комплексною модернізацією галузевих досліджень. Це складна задача, її розв’язання потребуватиме багато часу і зусиль всіх учасників ринку. Але наша мета — зробити ринок зовнішньої реклами більш зрозумілим і таким, що відповідає очікуванням маркетологів брендів.

По-третє, ми відновили моніторинг конструкцій зовнішньої реклами, тож тепер працюємо над розширенням його географії», — говорить Олександр Вознюк, голова ІКЗР, генеральний директор PRIME Group.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео