Олександр Педан став Санта Клаусом за кермом
27 Гру 2022, 15:17

Олександр Педан став Санта Клаусом за кермом

Олександр Педан у ролі Санта Клауса – водій вітав пасажирів сервісу Bolt із прийдешніми святами та дарував подарунки. Компанія Bolt підготувала сюрприз своїм клієнтам і підписникам, аби порадувати їх на різдвяні свята. 

Компанія Bolt разом зі своїм партнером Visa не змогли залишити своїх користувачів без маленьких сюрпризів. Так, 19 грудня у День Святого Миколая та 25 грудня на Різдво Bolt хотіли віддячити своїм клієнтам за те, що протягом року вони обирали саме цей сервіс: замовляли авто, доставку їжі, користувалися електросамокатами, донатили та просто підтримували країну і компанію Bolt. Тому не дивно, що замовивши поїздку в Bolt, водієм міг виявитися Олександр Педан. Мегапопулярний український телеведучий, громадський діяч, блогер, спортсмен. Він долучився до ініціативи компанії та очолив загін водіїв Санта-Клаусів, які цими святковими днями виконували замовлення, а також дарували подарунки та гарний настрій своїм клієнтам.  

Зараз, у дуже важкий час для нас, українців, у час війни, так необхідно дарувати одне одному радісні емоції, яких не вистачає. Круто, що незважаючи на важкі умови, компанія Bolt продовжує працювати, допомагати та дарувати подарунки. Завдяки нашій співпраці, я отримав незабутні враження: підвозив і дідусів, і дівчат (вони реагували найкраще), і хлопців, що забули купити подарунок дівчині на Миколая, і навіть зустрів француженку. Дехто не вірив, що це дійсно я, а хтось питав: «А що я маю вам віддати за подарунок?
Олександр Педан

Усього 19 та 25 грудня Києвом курсували 10 таких водіїв-Сант, виконуючи замовлення на поїздки та даруючи приємні сюрпризи і святкові емоції. Саме в такий спосіб компанія Bolt говорить «Дякую» своїм клієнтам.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину