Новини чи робота: чому українці приділяють найбільше часу в месенджері
24 Жов 2023, 14:29

Новини чи робота: чому українці приділяють найбільше часу в месенджері

Команда Rakuten Viber провела опитування, щоб дізнатись, чому найбільше часу приділяють українці в месенджері. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 50 тисяч користувачів.

Результати опитування показали, що 44% українців приділяють найбільше часу в месенджері спілкуванню з рідними та друзями. Читання новин забирає більшу частку часу у 25% респондентів. 7% опитаних відмітили спілкування в робочих чатах, ще 5% — у групових чатах, що стосуються навчання (учнівські або студентські). 

Крім того, 4% українців найбільше часу приділяють розважальному контенту та/або каналам про хобі. По 1% відповідей отримали наступні варіанти: групові чати з сусідами, канали для навчання та спілкування зі службами підтримки бізнесів та сервісів. Водночас 12% опитаних майже не проводять час у месенджерах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Відповіді на питання “Чому ви приділяєте найбільше часу в месенджері?” розподілилися наступним чином:

  • Спілкуванню з рідними та друзями — 44%;
  • Перегляд новин забирає найбільше часу — 25%;
  • Найбільше спілкуюсь по роботі — 7%;
  • Груповим чатам, що стосуються навчання: учнівським чи студентським — 5%;
  • Розважальному контенту та/або каналам про хобі — 4%;
  • Груповим чатам з сусідами — 1%;
  • Самоосвіті: знайшов/-ла купу цікавих каналів для навчання — 1%;
  • Найбільше спілкуюся зі службами підтримки бізнесів та сервісів — 1%;
  • Нічого з вищезазначеного, майже не проводжу час у месенджерах — 12%.

Примітка: методика дослідження – анонімне онлайн-опитування, n>48 000.

Варто зазначити, що в червні 2023 року Rakuten Viber проводив опитування, щоб дізнатись, скільки часу українці проводять у телефоні та як часто читають новини. 39% респондентів проводили 4-6 годин у смартфоні, ще 35% — 1-2 години. Крім того, третина опитаних (27%) перевіряла новини щонайменше один раз на годину, 41% — один або два рази на день.

Розкажіть друзям про новину