Нові супергерої: Київстар дякує волонтерам у новій кампанії
16 Чер 2022, 17:18

Нові супергерої: Київстар дякує волонтерам у новій кампанії

Рекламну кампанію для тарифу LOVE UA від Київстар створили креативники із SHOTS. Вона присвячена реальним супергероям без зброї – волонтерам. Це справжні і правдиві історії людей, які в мирний час були інфлюенсерами й акторами, а тепер стали опорою та підтримкою для сотень співвітчизників. Саме з ними Київстар асоціює свій бренд.

«Зараз кожен з нас працює і робить на максимум. Від початку війни ми скасовували оплату, поліпшували сервіси, пропонували додаткові можливості, донатили, організовували, допомагали. Сподіваємось, це відчув кожен українець. Тож можна сказати, що Київстар – один з найбільших волонтерів у країні. От і наші герої тепер люди зі схожими поглядами та цінностями. Тим паче можливості наших тарифів і надалі залишаються незамінними для їхньої супердіяльності. Та й для життя мільйонів українців так само», – каже Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.

Креативний директор SHOTS Стас Качановський додає, що ця робота далека від звичних комерційних відео:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Навряд чи сьогодні можливий просто хороший ролик без соціального контексту. Тож нова кампанія від Київстар – це і дяка кожному волонтерові, і точний зріз сьогодення, і мотивація на подальші дії. Це те живе і справжнє, що висить у повітрі. І тільки потім, у п’яту або десяту чергу, це реклама.

Змінилося не лише наповнення, а й сам вигляд продукту. Основою нового дизайну старпаків стали елементи вишиванки як національного коду українців. Креативники переосмислили їх, зробивши об’ємними та футуристичними.

Лідер дизайн-відділу SHOTS Міша Поліванов пояснює: «Усі ці коди-символи справжні і дійшли до нас із глибини віків. Наприклад, обкладинку старпаку LOVE UA прикрашає символ “новий початок”, а LOVE UA. БІЗНЕС – символ ”успіх”. Загалом ми використовуємо аж цілих 12 таких знаків: “сила”, “дім”, “перемога”, “краса”, “любов”, “Україна” тощо. Та все ж це не історично-дослівна цитата, а радше наш тренд-апгрейд. Бо саме ось це поєднання глибинних цінностей і суперсучасних технологій завжди й вирізняло бренд Київстар».

Розкажіть друзям про новину