Нова пошта креативно привітала клієнтів через сервіс знайомств. З нагоди свого 22 Дня народження та Дня всіх закоханих Нова пошта створила акаунт у Тіндері та запрошує до себе на побачення.
У особистих повідомленнях застосунка кожен користувач, з яким стається взаємна симпатія з Новою поштою – «it`s a match» – 13 та 14 лютого отримує запрошення на романтичне побачення у відділенні та промокод на одну іменну безкоштовну доставку посилки.
Нова пошта використовує будь-який привід, щоб потішити своїх клієнтів. Тим паче зараз, коли ситуацій для щирої радості в нас значно поменшало через війну. Вдавшись до креативного підходу, ми подарували нашим клієнтам трошки сміху, посмішок і уваги, а також нагадали, що Нова пошта завжди поруч. І якщо тобі просто немає з ким провести День закоханих – приходь до нас на побачення у відділення.
Олена Плахова
директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта
Нова пошта закликає шукати її профіль у застосунку та отримати щирі емоції та індивідуальний промокод на безкоштовну доставку посилки вагою до 30 кг.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь