Нова пошта приєдналася до загальнонаціональної кампанії «Сміливість»
Компанія Нова пошта підтримує країну в її боротьбі з агресором і вважає важливим розповідати всьому світу про сміливість та відважність українців. Тому вирішила приєднатися до загальнонаціональної інформаційної кампанії «Сміливість», яку ініціювало Міністерство цифрової трансформації.
Українці вже майже два місяці героїчно боронять свою державу від російської агресії, демонструючи всьому світу свою сміливість. І співробітники Нової пошти – серед них. Вони кожного дня мають сміливість виходити на роботу у відділення та термінали, щоб сортувати та видавати людям посилки з найнеобхіднішими речами. Кожного дня наші водії возять по всій Україні гуманітарну допомогу, часто ризикуючи своїм життям. Новопоштовці також боронять свою країну зі зброєю в руках у лавах ЗСУ та в територіальних оборонах своїх міст. Ми надихаємося сміливістю одне одного та надихаємо нею весь світ. Тому ми підтримуємо інформаційну кампанію, щоб уславити та підтримати сміливість української нації
Вячеслав Климов
співвласник Нової пошти
В рамках кампанії Нова пошта змінить назву компанії в своєму логотипі на «Сміливість» в своїх соцмережах та інших каналах взаємодії – в мобільному додатку, в упаковці тощо.
Крім того, будуть запущені слогани з цим словом, які будуть поширюватись у корпоративних та маркетингових комунікаціях.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.