«Ніяких шведських фрикадельок»: постери у лондонському метро висміяли IKEA
27 Вер 2023, 12:07

«Ніяких шведських фрикадельок»: постери у лондонському метро висміяли IKEA

Судячи з вигляду лондонського метро останнім часом, здається, що битва меблевих брендів розпочалася.

Vinterior, британський інтернет-магазин вінтажних меблів, розпочав зовнішню кампанію, яка грайливо висміяла масове виробництво готових до збірки чудес шведського гіганта домашнього вжитку IKEA.

Ретро-постери з модерним флером середини століття з’явилися на станціях лондонського метро. Вони обіцяють покупцям меблів і домашнього декору досить неординарну альтернативу менш сталим, більш загальним варіантам на ринку: «Ніяких шведських фрикадельок. Ніяких інструкцій. Ніяких розлучень».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Створена агентством 10 Days, ця зухвала кампанія має на меті повідомити, що вибір меблів для дому є відображенням індивідуальності людини, і закликає покупців «довести, що вони не нудні» та прикрасити свої оселі унікальними вінтажними предметами інтер’єру.

«Ми дуже пишаємося цією кампанією і не можемо дочекатися, щоб побачити реакцію, яку вона отримає, — зазначила Люсі Ворд, віце-президент бренду Vinterior. — Ми хочемо закликати людей замислитися про вживані меблі перед тим, як купувати швидкі меблі. Ми впевнені, що ця реклама заохотить людей поринути у дивовижний світ вінтажу разом з нами».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео