Nissan припаркував свій автомобіль на димовій трубі
20 Вер 2024, 13:17

Nissan припаркував свій автомобіль на димовій трубі

Остання рекламна кампанія Nissan досягла нових висот завдяки яскравому трюку в Лондоні на честь запуску нового Qashqai.

Тепер перехожі можуть побачити модель Qashqai британського виробництва, прикріплену до верхівки 49-метрової димової труби пивоварні Truman Brewery — 200-річної лондонської пам’ятки, розташованої по вулиці Брік Лейн у районі Шордіч.

Склопластикова модель у півтора рази більша за звичайний Qashqai: 6,5 м в довжину, 2,7 м в ширину і 2,4 м у висоту та вагою 750 кг.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Команда витратила близько семи тижнів на його виготовлення і за допомогою двох кранів підняла його на трубу, перш ніж закріпити на місці.

Інсталяція буде відкрита до 22 вересня і є частиною постійної маркетингової кампанії Nissan «Elevate Your Urban Drive» на честь запуску нового Nissan Qashqai, який виробляється в Сандерленді.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel