Nike заявляє, що програма Re-Creation дозволяє їй створювати нові рішення для розвитку свого кругового бачення та досягнення своєї мети — безвуглецевого та безвідходного майбутнього.
Нова ініціатива збирає вінтажні та мертві предмети, перш ніж перетворити їх на абсолютно нові продукти з локальним дизайном для продажу.
Перший розділ програми стартує цього місяця в The Grove, Лос-Анджелес, і включає в себе три флісові худі Nike. Кожен елемент доступний в обмеженій кількості, і окремі частини були відновлені до придатного для носіння стану шляхом очищення, фарбування, зшивання та виправлення. Кожна деталь унікальна і має нашивки, а також декоративний рядок для підвищення довговічності, а також ряд елементів трафаретного друку, натхнених Nike та Лос-Анджелесом.
«Nike Re-Creation підкреслює захоплюючий момент експериментів та прогресу, — сказав Джон Хок, головний дизайнер Nike.
«Програма демонструє дух співпраці Nike, об’єднуючи експертів у галузі дизайну, рітейлі, ланцюжка поставок та сталого розвитку для розробки стратегії та навчання», — додав він.
Продовження терміну служби матеріалів та продуктів — одна з семи цілей, які Nike поставила перед собою в рамках своєї мети на 2025 рік: пожертвувати, переробити чи відремонтувати у десять разів більше продуктів, ніж у 2020 році, та працювати над досягненням своєї кінцевої мети.