Nike випустив віртуальні CryptoKicks кросівки
27 Кві 2022, 11:12

Nike випустив віртуальні CryptoKicks кросівки

Nike, безперечно, прямує у метавсесвіт, як і багато інших брендів. Ще в грудні компанія придбала віртуальну студію кросівок RTFKT у надії вивести свої продукти в діджитал простір.

Для колекціонерів перші кроки для партнерства розпочалися у лютому, коли RTFKT випустив таємничий NFT під назвою MNLTH. Об’єкт із зображенням металевого куба з логотипами Nike та RTFKT змусивши власників виконати кілька квестів, щоб розгадати його вміст.

Nike та RTFKT нарешті оголосили, які об’єкти лежать усередині цього куба: перший CryptoKicks та другий MNLTH для розгортання майбутніх, невловимих продуктів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

CryptoKicks повторюють силует Nike Dunk та мають той же базовий дизайн. Однак, як показано в анімації, флакон зі шкірою потім вставляється в язик, і саме тоді кросівки приймають різні колірні рішення. Як повідомляє Vogue Business, один із скінів був розроблений японським поп-художником Такасі Муракамі, але найближчим часом буде більше можливостей для творчості.

Проект демонструє неймовірне передбачення Nike щодо криптосвіту, що розвивається. Патент на CryptoKicks був поданий у 2019 році – майже за два роки до того, як Beeple Everydays JPG пішов з молотка за 69 мільйонів доларів та підштовхнув концепцію NFT до масового поширення.

Як зазначено в патентній заявці, у майбутньому Nike також планує запустити програмне забезпечення для криптовалютного гаманця, працювати над ринком діджитал активів та проводити онлайн-полювання на скарби.

Розкажіть друзям про новину