Nike випустив віртуальні CryptoKicks кросівки
27 Кві 2022, 11:12

Nike випустив віртуальні CryptoKicks кросівки

Nike, безперечно, прямує у метавсесвіт, як і багато інших брендів. Ще в грудні компанія придбала віртуальну студію кросівок RTFKT у надії вивести свої продукти в діджитал простір.

Для колекціонерів перші кроки для партнерства розпочалися у лютому, коли RTFKT випустив таємничий NFT під назвою MNLTH. Об’єкт із зображенням металевого куба з логотипами Nike та RTFKT змусивши власників виконати кілька квестів, щоб розгадати його вміст.

Nike та RTFKT нарешті оголосили, які об’єкти лежать усередині цього куба: перший CryptoKicks та другий MNLTH для розгортання майбутніх, невловимих продуктів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

CryptoKicks повторюють силует Nike Dunk та мають той же базовий дизайн. Однак, як показано в анімації, флакон зі шкірою потім вставляється в язик, і саме тоді кросівки приймають різні колірні рішення. Як повідомляє Vogue Business, один із скінів був розроблений японським поп-художником Такасі Муракамі, але найближчим часом буде більше можливостей для творчості.

Проект демонструє неймовірне передбачення Nike щодо криптосвіту, що розвивається. Патент на CryptoKicks був поданий у 2019 році – майже за два роки до того, як Beeple Everydays JPG пішов з молотка за 69 мільйонів доларів та підштовхнув концепцію NFT до масового поширення.

Як зазначено в патентній заявці, у майбутньому Nike також планує запустити програмне забезпечення для криптовалютного гаманця, працювати над ринком діджитал активів та проводити онлайн-полювання на скарби.

Розкажіть друзям про новину